навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Авто

За първи път у нас: Honda Ride Fest

2019-06-14 0

За първи път у нас: Honda Ride Fest

За първи път в България Honda организира масов тест на мотоциклетната си гама. Мястото на срещата е добре познатият ви адрес – бул. България 111, сграда А, а датите са – 22-ри и 23-и юни. Започва още в 10:00 часа сутринта в съботния ден и приключва в 16:00 в неделя.

"Вече разполагаме със 7 демо-модела от всички класове и смятаме да превърнем Honda Ride Fest в традиция. Радваме се, че възвърнахме второто си място по продажби на мотоциклети в страната с 54 реализирани на пазара бройки", коментира Светослав Китанов, новият бранд-мениджър секция двуколесни в Бултрако АД, официален представител на Honda за българския пазар.

Очаквайте моделите: 

Monkey - един от най-разпознаваемите модели мотоциклети в световен мащаб. Той е с 1-цилиндров 125-кубиков двигател с мощност от 6,9 кВт и с 1 литър гориво изминава 67 километра. Класика и чар, забава и адреналин, дизайн и технологии, комбинирани умело с комфорт и компактни размери – това е новото Monkey.

Super Cub - истинска градска легенда и символ на стилната мобилност. Насочен е към широк профил на потенциалните клиенти и удовлетворява и най-претенциозните изисквания. S-образният силует, освен че грабва погледа, осигурява и лесното качване и слизане. Модерният SOHC 125cc двигател с програмируем инжекцион осигурява необходимата мощност, а неговото матово покритие придава допълнително "премиум" излъчване. Впечатляващият разход от 66,7 км/ л (WMTC режим), и с един резервоар от 3,7 литра може да изминете около 245 км.

Forza 125 - водещ модел в спорт/GT сегмента на Honda. Компактни размери, отличен двигател, добра аеродинамика и защита от вятъра, както и впечатляващият комфорт на "GT" (Grand Touring) сегмента този спортно ориентиран модел се превръща в любимец на младите и успели фенове на марката. Добре познатият четириклапанов двигател с най-добри показатели в сегмента, осигурява пробег от 490 км с един резервоар. Idling Stop системата, леката, но здрава рама и отличният баланс, отличната видимост и пасивната защита, осигурена от новите LED светлините; Smart ключ управлението и багажното отделение, събиращо два шлема превръщат модела в лидер в сегмента на 125-кубиковите машини.

CB500F – разчита на 2 цилиндров редови, 4-тактов двигател. Изчистените му и "прибрани" форми осигуряват не само перфектната мобилност в натоварения градски трафик, но и доставят истинско удоволствие при извънградското кормуване. Изключителната ергономичност позволява на мотористи с различни ръст и килограми да се чувстват удобно. Новият двуцилиндров инжекционен DOHC осигурява мощност от 35 кВт, правейки го идеален за категория A2.

NC750X – изграден по Fun Crossover Commuter концепт модела на Honda, този модел е зареден с високи технологии, стабилност и комфорт – с багажно за шлем, разположено на мястото, на което обикновено стои резервоарът. Той е удобен и практичен мотоциклет, перфектен както за всекиднева употреба в градския трафик, така и за екскурзии през уикенда. Evro 4, DCT с три спортни режима и ABS гарантират Вашия комфорт и безопасност. Комбинацията от редови двуцилиндров двигател с висок въртящ момент, нисък разход на гориво, създадено за търсачи на приключения шаси, страхотния дизайн и изключително удобната стойка на ездача спечелиха хиляди верни фенове на този високотехнологичен, стилен и удобен мотоциклет.

Africa Twin - напълно оборудван за истинско приключение с мощен двигател, динамично шаси, готов да се движи по асфарлтов път или на офроуд. Двуцилиндровият 4-тактов двигател впечатлява с баланса си, лекотата на използване и управление на пътя и извън него. Обем от 998 куб. см. с два цилиндъра, 4-тактов, с 8 клапана,  достига мощност от 95 к. с. и 98 Нм. Разхода на гориво обаче се справя чудесно – 5.5 л на 100 км.

Gold Wing - новият GL1800 Gold Wing е олекотен с до 48 кг спрямо предишния модел. С по-мощен 6-цилиндров двигател тип "Боксер", и с впечатляващ въртящ момент, самият мотоциклет е по-компактен, и с обновен дизайн, което го прави удобен и за града, и за дълги пътешествия. Двигателят и рамата са разработвани заедно, и осигуряват перфектна позиция на ездача въпреки намалените габарити на мотоциклета. Алуминиевата рама обхваща предната вилка, позволявайки двигателят да бъде изнесен напред, и предното колело да може да се движи нагоре/надолу във верикална равнина. Всичко това осигурява перфектен контрол и стабилност. Окачването се регулира по електронен път. Gold Wing e с четири режима на работа: Tour, Sport, Econ и Rain.

за 40%  против 60%  2149 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума