начало

Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ

Анонимност на работното място

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Анонимност на работното място

Мнениеот schwarzwolf » 03 Май 2018, 16:30

Здравейте.

На работа често обслужвам клиенти по телефона. Някога се случва същите клиенти да идват в офиса и по някаква причина да питат с кой са разговаряли. Любопитно ми е, имам ли право да откажа да се представя на клиент когато това не се налага, за да бъде обслужен?

В смисъл, понякога просто така си питат, "С кой говорих ако не е тайна?" Без това реално да му влиза в работата или по някакъв начин да допринася нещо за качеството на обслужване. И не става въпрос за оплаквания и такива неща. Естествено аз им се представям но, както казах има специфични случаи и ситуации в които не мисля, че реално има нужда да им се представям и да им даваме обяснения с кой са говорили.

Какво мислите?
schwarzwolf
Младши потребител
 
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Окт 2010, 17:35

Re: Анонимност на работното място

Мнениеот katerinakuch » 04 Май 2018, 00:24

Разбира се, че имате такова право.
katerinakuch
Активен потребител
 
Мнения: 1162
Регистриран на: 28 Юни 2007, 12:27

Re: Анонимност на работното място

Мнениеот vaskovasko » 04 Май 2018, 09:26

Аз пък като клиент имам право да знам кой ме обслужва. Иначе сте си чисти спамъри най-вероятно.
vaskovasko
Потребител
 
Мнения: 160
Регистриран на: 24 Мар 2010, 00:37

Re: Анонимност на работното място

Мнениеот nikodim77 » 04 Май 2018, 22:41

Част от отговора на въпроса на schwarzwolf се извeджда от редица текстове на ЗЗП вкл. и на ЗЗД. Така зададен въпросът е относителен и респективно отговорът му би бил относителен. Зависи от това какъв продукт се предлага от фирмата (услуга/и/, стоки, консултации...), така също, какво си говорите по телефона, какво им се предлага, („обещава”) при какви условия и т.н. Накратко, каква е ролята на schwarzwolf – „телефонист” тоест, коя част от веригата по договарянето е „телефониста” между клиента и фирмата...? В крайна сметка всяка търговска сделка си е договор. Така че, считам, че клиента има право да знае, с кого е разговарял. Нямам предвид всички лични данни, но поне име или/и/ фамилия.
Иначе на въпроса; "С кой говорих ако не е тайна?" отговорът може и да бъде просто - С мен! :D

пп. А Вие schwarzwolf, не се ли представяте по име - разговаряйки с клиентите? :roll:
nikodim77
Активен потребител
 
Мнения: 1289
Регистриран на: 23 Апр 2009, 14:29


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта


cron