начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

некоректен мобилен оператор БОБ

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


некоректен мобилен оператор БОБ

Мнениеот sambora » 25 Мар 2015, 14:26

На 27.02.2015г. вечерта ми спират изходящи и входящи повиквания поради надвишен лимит.В последствие се разбира,че това е станало при изпращане на 51 съобщения,последователни с добавена стойност.Приемам,че вината е моя.На следващата сутрин 28.02.2015г. плащам 100лв. депозит за да ми бъдат възстановени разговорите.Първия въпрос ми беше защо не ми е спрян номера при надвишаване на 50лв. колкото е лимита.Отговора им беше след като се консултираха с оператор,че системата не можела да реагира толкова бързо.Това не ме удовлетворява като отговор.След заплащане на въпросния депозит ми отговориха,че разговорите ми ще бъдат въстановени от 2 до 24 часа.След многократно набиране на произволни номера,рестартиране на апарат,не можех да набирам номера.Веднага се чуваше’в момента не може да бъдете обслужен’.Това продължи и след изстичане на 24 часовия срок.Пуснаха ми единствено входящи разговори.след многократно обаждане на оператор(в началото не можех и с оператор да се свържа)ми отговориха,че в системата картата ми е активна.На практика това не беше така.На 02.03.2015г. сутринта отивам отново в офис БОБ-Севлиево.Служителката се увери,че не мога да извършвам изходящи повиквания.Отново се свърза с техни представители и набра от моя апарат произволен номер,за да чуят през нейния апарат“в момента не можете да бъдете обслужен“.Това става на 46-час след като съм платил депозит.24 часовия срок отдавна е изстекъл.Проблема бил в системата.Този отговор също не ме устройва.Не си спазват договора.Аз нямам в случая вина.От мен се изисква да съм редовен платец.До преди този случай бях доволен от оператора.Пуснаха ми изходящите разговори в 11.33.16с на 28.02.2015г.,както писах след 46 часа.Пуснах жалба в офиса им,още няма отговор.Според мен обмислят как да ме изкарат виновен и да измислят за тях удовлетворяващ отговор.След случая вдигнаха лимита на картата ми от 50лв. на 150лв.Това не съм го искал.Също така в сайта излиза,че вече имам 1000мин.(безплатни) с договора.Оказва се,че не са толкова.500 мин.(безплатни)както преди случая.Отново некоректност от тяхна страна.Много стана.Разговорите са записани от оператор освен ако не са ги изтрили вече.
sambora
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Дек 2012, 15:25

Re: некоректен мобилен оператор БОБ

Мнениеот lacuna811 » 25 Мар 2015, 15:21

Добре сте описали всичко тук, но не мислите ли да го направите и в една жалба до КЗП?
lacuna811
Младши потребител
 
Мнения: 11
Регистриран на: 09 Ное 2014, 22:28

Re: некоректен мобилен оператор БОБ

Мнениеот sambora » 26 Мар 2015, 11:11

Здравейте.Пуснах жалба до КЗП по случая.Веднага ме припратиха до Комисия за регулиране на съобщенията.Въпроса не бил в компетентността на КЗП.Два пъти писах на Комисия за регулиране на съобщенията.Няма отговор.До оператор БОБ писах две жалби,те ми отговарят,че ще ме освободят от една такса и държат на това,че в системата услугата е била активна,въпреки,че се убедиха,че не е така.Мога ли да заведа дело спрещу тях?Благодаря.
sambora
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Дек 2012, 15:25


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 51 госта


cron