Столична община , както ще прочетете, представлява група /банда/ от длъжностни лица, извършваща квалифицирано престъпление, измама и рекет, чрез събиране таксите за смет по "НАРЕДБА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ТАКСИ И ЦЕНИ НА УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ ОТ СТОЛИЧНА ОБЩИНА"
Ето пример:
Чрез ЧСИ беше запорирана сметка на фирма "VITO-03", за неплатени 30 хиляди лева такси смет, за неизползувато фирмено място, което не генерира отпадъци. Всяка година за това място са подавАни декларации, че мястото не е използувано и не генерира отпадък.
За да се работи и отблокира сметката, сумата беше преведена .
След юридическа консултаЦия и прочит на наредбата, се оказа следното:
чл.27 (2) (изм. с Решение № 32 по Протокол № 96 от 11.01.2007; изм. с Решение № 313 по Протокол № 19 от 28.06.2012) Не се събира такса за услугата по сметосъбиране и сметоизвозване за имоти на граждани и предприятия, които няма да се ползват през цялата година и лицата по чл. 18, ал. 4, ал. 6 и ал. 7, са подали декларация по образец (Декларация № 2) за това обстоятелство в отделите "Местни данъци и такси” на дирекция “Приходи и администриране на местни данъци и такси” по местонахождение на имота. Декларацията се подава в срок от 1 ноември до 31 декември на предходната година.
Видно от цитирания текст, за това място не следва да се събират такси за смет!
Това е явно доказателство, че СО извършва рекет срежу гражданите и фирмите .
Предстоят разправии, докато парите се върнат, но едно да ви е ясно: СО е враг и чиновническа пиявица за гражданите.
Следват въпросите:
1. Може ли да се иска чрез СРП наказателна отговорност, за извършено престъпление по служба от страна на лицата съставили и подписали документите свързани с тази такса?
2 Може ли да се предяви иск срещу общината, за неоснователно обогатяване по чл 534 от ТЗ?
Пиша за пореден път с информация, че СО е враг и рекетьор на софиянци!
"НАРЕДБА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ТАКСИ И ЦЕНИ НА УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ ОТ СТОЛИЧНА ОБЩИНА" - не е закон!
Наредбата /както и много други наредби на СО/ е инструмент за чиновнически рекет върху гражданите на София.
Припомням, че с наредбата чипосване за домашните животни, бяха събрани много хиляди лева глоби от граждани, неспособни и неподготвени да се защитят.
Наредбата беше отменена от съда, но парите ограбени незаконно от гражданите, не бяха върнати или отнети от общината.
Малко хора разбират категорично , че СО община в този си вид, е враг на гражданите си.
Нима мисилте, че Фандъкова /която ми е симатична/ не знае и не разбира за какво става въпрос?
Не! Знае тя и разбира, но от събраните глоби се раздават заплати и прамиии и се издържа едно звено от 430 паразита, наречено "Столичен инспекторат", което вместо да инспекТира общината, преследва гражданите на София.
Ще се радвам на коментар!
- Дата и час: 24 Ное 2024, 11:11 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Наредбата за събиране на смет в София .......и не само....
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Наредбата за събиране на смет в София .......и не само..
И аз имам въпрос макар не точно по същата тема но отново засяга отпадъци а именно (ще цитирам себе си от друга тема надявайки се да има отговор):
Досежно :
Чл. 33. (1) Системите за разделно събиране на отпадъци по чл. 19, ал. 3, т. 6 и за разделно събиране на отпадъци от опаковки обхващат не по-малко от 6 000 000 жители на територията на страната и задължително включват всички населени места с население, по-голямо от 5000 жители, и курортните населени места.
(2) Отпадъците от хартия и картон, стъкло, пластмаси и метали, образувани от търговски обекти, производствени, стопански и административни сгради, се събират разделно.
(3) Изключение от изискването по ал. 2 се допуска в населени места, където няма изградена система за разделно събиране на същите отпадъци от домакинствата.
(4) (В сила от 01.01.2013 г.) Ползвателите на търговски обекти, производствени, стопански и административни сгради в населените места по ал. 1 са длъжни да събират разделно отпадъците по ал. 2 и да ги предават на лица, притежаващи разрешение, комплексно разрешително или регистрационен документ по чл. 35 и/или с организация по оползотворяване.
(5) Редът и условията за създаването и функционирането на системите за разделно събиране на отпадъците по ал. 2 и 4 се определят с наредбите по чл. 13, ал. 1 и чл. 22.
Аз търсих и намерих само някакъв проект, но нека да попитам - има ли някаква нова наредба относно управлението на отпадъците за столична община освен тази от 16.04.2009 г.? Питам, защото в закона са предвидени санкции:
От 300 до 1000 лв. глоба ще бъде налагана на ФЛ и ЮЛ, които изхвърлят в кошчетата смесени отпадъци, които могат да се рециклират, или при изхвърлянето им на неразрешени места.
Следващият вид санкции търпят търговските обекти, които нямат контейнери за разделно събиране от 1 януари 2013 г., като обемът на глобата варира между 3 и 10 хиляди лева.
И във връзка с втората санкция се чудя - приемаме, че имаме фирма за маркетинг - отпадъците са главно хартия, картон и подобни канцеларски материали. Това по смисъла на закона следва да е търговски обект, нали? И следователно следва да има контейнери за разделно събиране? След като редът и условията за разделното събиране на отпадъци следва да са определени в наредба от СОС, а ако такава няма (ако има може ли някой да даде линк, че нещо не се ориентирам) как ще се извършва проверка и съответно ще се налагат санкции?
Ще съм мн благодарен ако някой даде кратко пояснение.
Досежно :
Чл. 33. (1) Системите за разделно събиране на отпадъци по чл. 19, ал. 3, т. 6 и за разделно събиране на отпадъци от опаковки обхващат не по-малко от 6 000 000 жители на територията на страната и задължително включват всички населени места с население, по-голямо от 5000 жители, и курортните населени места.
(2) Отпадъците от хартия и картон, стъкло, пластмаси и метали, образувани от търговски обекти, производствени, стопански и административни сгради, се събират разделно.
(3) Изключение от изискването по ал. 2 се допуска в населени места, където няма изградена система за разделно събиране на същите отпадъци от домакинствата.
(4) (В сила от 01.01.2013 г.) Ползвателите на търговски обекти, производствени, стопански и административни сгради в населените места по ал. 1 са длъжни да събират разделно отпадъците по ал. 2 и да ги предават на лица, притежаващи разрешение, комплексно разрешително или регистрационен документ по чл. 35 и/или с организация по оползотворяване.
(5) Редът и условията за създаването и функционирането на системите за разделно събиране на отпадъците по ал. 2 и 4 се определят с наредбите по чл. 13, ал. 1 и чл. 22.
Аз търсих и намерих само някакъв проект, но нека да попитам - има ли някаква нова наредба относно управлението на отпадъците за столична община освен тази от 16.04.2009 г.? Питам, защото в закона са предвидени санкции:
От 300 до 1000 лв. глоба ще бъде налагана на ФЛ и ЮЛ, които изхвърлят в кошчетата смесени отпадъци, които могат да се рециклират, или при изхвърлянето им на неразрешени места.
Следващият вид санкции търпят търговските обекти, които нямат контейнери за разделно събиране от 1 януари 2013 г., като обемът на глобата варира между 3 и 10 хиляди лева.
И във връзка с втората санкция се чудя - приемаме, че имаме фирма за маркетинг - отпадъците са главно хартия, картон и подобни канцеларски материали. Това по смисъла на закона следва да е търговски обект, нали? И следователно следва да има контейнери за разделно събиране? След като редът и условията за разделното събиране на отпадъци следва да са определени в наредба от СОС, а ако такава няма (ако има може ли някой да даде линк, че нещо не се ориентирам) как ще се извършва проверка и съответно ще се налагат санкции?
Ще съм мн благодарен ако някой даде кратко пояснение.
Moral und Gerechtigkeit haben nichts mit Rechtswissenschaft zu tun.
- bludniq_sin
- Потребител
- Мнения: 967
- Регистриран на: 06 Яну 2011, 14:56
Re: Наредбата за събиране на смет в София .......и не само..
bludniq_sin написа:И аз имам въпрос макар не точно по същата тема но отново засяга отпадъци а именно (ще цитирам себе си от друга тема надявайки се да има отговор):
Досежно :
Чл. 33. (1) Системите за разделно събиране на отпадъци по чл. 19, ал. 3, т. 6 и за разделно събиране на отпадъци от опаковки обхващат не по-малко от 6 000 000 жители на територията на страната и задължително включват всички населени места с население, по-голямо от 5000 жители, и курортните населени места.
(2) Отпадъците от хартия и картон, стъкло, пластмаси и метали, образувани от търговски обекти, производствени, стопански и административни сгради, се събират разделно.
(3) Изключение от изискването по ал. 2 се допуска в населени места, където няма изградена система за разделно събиране на същите отпадъци от домакинствата.
(4) (В сила от 01.01.2013 г.) Ползвателите на търговски обекти, производствени, стопански и административни сгради в населените места по ал. 1 са длъжни да събират разделно отпадъците по ал. 2 и да ги предават на лица, притежаващи разрешение, комплексно разрешително или регистрационен документ по чл. 35 и/или с организация по оползотворяване.
(5) Редът и условията за създаването и функционирането на системите за разделно събиране на отпадъците по ал. 2 и 4 се определят с наредбите по чл. 13, ал. 1 и чл. 22.
Аз търсих и намерих само някакъв проект, но нека да попитам - има ли някаква нова наредба относно управлението на отпадъците за столична община освен тази от 16.04.2009 г.? Питам, защото в закона са предвидени санкции:
От 300 до 1000 лв. глоба ще бъде налагана на ФЛ и ЮЛ, които изхвърлят в кошчетата смесени отпадъци, които могат да се рециклират, или при изхвърлянето им на неразрешени места.
Следващият вид санкции търпят търговските обекти, които нямат контейнери за разделно събиране от 1 януари 2013 г., като обемът на глобата варира между 3 и 10 хиляди лева.
И във връзка с втората санкция се чудя - приемаме, че имаме фирма за маркетинг - отпадъците са главно хартия, картон и подобни канцеларски материали. Това по смисъла на закона следва да е търговски обект, нали? И следователно следва да има контейнери за разделно събиране? След като редът и условията за разделното събиране на отпадъци следва да са определени в наредба от СОС, а ако такава няма (ако има може ли някой да даде линк, че нещо не се ориентирам) как ще се извършва проверка и съответно ще се налагат санкции?
Ще съм мн благодарен ако някой даде кратко пояснение.
Здравейте
Общините нЯмат права да измислят е налагат санкции по Закона за управление на отпадъците. Те имат правото и задължението, да си организират дейностите, но без да налагат санкции на граждани и фирми, видни от текста на закона:
"Чл. 112. (1) Кметът на общината или оправомощено от него длъжностно лице контролира:
1. дейностите, свързани с образуване, събиране, включително разделното, съхраняване, транспортиране,
третиране на битови и строителни отпадъци;
2. дейностите по депониране на производствени и опасни отпадъци на общински и/или регионални депа;
3. площадките за дейностите с ОЧЦМ;
4. спазването на други изисквания, определени с наредбата по чл. 22.
(2) Кметът на общината организира и контролира закриването, рекултивацията на терените и последващия
мониторинг на депата за битови и строителни отпадъци на територията на съответната община."
Правата за контрол и съставяне на АУНН са САМО на РИОСВ:
Чл. 113. (1) Директорът на РИОСВ или оправомощено от него длъжностно лице упражнява контрол за
спазване изискванията за третиране на отпадъци и на условията по разрешението, съответно по
регистрационния документ, за"
"Чл. 119. (1) Контролните органи по чл. 112 - 114, 117 и 118 извършват проверки по документи и/или проверки
на място съобразно своята компетентност."
Видно от текстовете , общината няма право по този закон, да контролира и да съставя АУАНН на граждани и фирми.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
България и всеки един от нас, е жертва на безправни общински чиновници, които си присвояват права, каквито нямат нито по конституци, нито по закон.
Това е общинска напаст, бедствие....по жестоко,голямо иопасно от бездамните кучета и хлебарките.
(2) Контролните органи по чл. 112 - 114 и 11
- 5311276921
- Младши потребител
- Мнения: 98
- Регистриран на: 31 Яну 2012, 11:19
3 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Административно право
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта