Здравейте колеги,
Бих искал да Ви споделя едно мое мнение за организирана екскурзия от ОДАНС ТРАВЕЛ EOOД в Париж и Лондон..
В началото на месец юли 2012г. реших да осъществя мое желание и да посетя определени дестинации - Париж и Лондон. За целта прегледах няколко обяви в интернет пространството. Попаднах на предложение от туристическа агения ОДАНС ТРАВЕЛ ЕООД, седалище в гр. София. Екскурзията следваше да се проведе в периода 19.08.2012г. - 26.08.2012г. Първоначално нямаше места, но в последствие ми се обадиха /от друга агенция, с която контактувах/, че 2 места са се освободили за тази дата.. Заплатих екскурзията, подписах договор ...Тъй като досега не бях пътувал в организирано мероприятие предполагах, че преди срещата на групата следваше да се свържат с мен и компанията, която бяхме и да ни информират първоначално за детайлите и т.н...Никой не е обади. От посредническата агенция ми беше предадено, че в ...часа на ....трябва да сме на летището в София където се събираме групата, като ми дадоха тел. на нашия преводач, който ще ни съпровожда ...Обадих се на преводача /жена/ и в разговора разбрах, че тя работи с ОДАНС ТРАВЕЛ за първи път. Успокоих се малко, когато ми сподели, че вече няколко пъти е била в Париж.., въпреки, че в Лондон не беше ходила..
През по-голямата част от екскурзията, организацията не беше толкова добре, колкото предполагахме всички. За едни мероприятия /по-интересни/ заложени предварително в програмата нямаше достатъчно време, а за други, имаше време повече от необходимото.. Хотелът в Париж беше в краен квартал, с по-малки стаи. В лондон локацията на хотела беше добра, с по-големи стаи, но в по-лошо състояние от тези в Париж.. И именно порди недобрата организация части от групата сами си планираха екскурзиите и времето беше максимално използвано за опознаване на по-интересните места в тези градове..Интересното беше, че за някои предварително посочени места в програмата на екскурзиите екскурзоводът не знаеше, че предварително следва да се направи заявка за посещение, или че не работят в определени дни ...Когато посещавахме определени места, планирани в програмата се заплащаше освен вход за посещение и такса за самата туристическа агенция, без да ни се издаде касов бон или друг документ. В автобуса се продаваха и напитки...
И тук идва най-интересното..В един от дните, когато пребивавахме в Лондон следваше да се проведе екскурзия до няколко близки града, както и посещение на Оксфорд - един от най-титулованите университети ..Определени туристи от групата споделиха, че са се записали на екскурзията само заради това посещение..Само ще допълня, че се предвижвахме от Париж до Лондон и обратно с транспорт на туристическата агенция. Шофьорът определено добре си знаеше маршрута, но ..нямаше осигурен телефон от работодателя си за обратна връзка и в случай на проблем..И така почти през цялата екскурзия.. За какво Ви казвам това ще разберете сега..През въпросния ден посетихме първата дестинация - Замъка Уороуик / надявам се да не се бъркам с имената/. Първоначално ни беше определено време за псоещение около 1.30 мин. След като влязохме през портала установихме, че за преден път определеното време беше крайно недостатъчно - площта на самия замък е голяма, а освен това имаше и градини и други места, които най-малкото трябваше да се видят. Сумата, която заплатихме за вход не беше малка..И така, повечето от нас не успяха да видят почти нищо и а усетят от духа на Замъка ..Както и да е ..След това тръгнахме за Стафорт на Ейвън - градът на Шекспир..Тук се случи кулминацията..Времето през целия ден беше ветровито, дори заваля. В определения час, автобусът го нямаше на паркинга, където екскурзоводката ни беше казала да чакаме ...и така 2 часа и половина..Шофьорът нали няма телефон и екскурзоводката няма как да се свърже с него ..Общо взето двамата нещо не се разбираха, а потърпевши бяхме ние.. Наближаваше 19.00ч., когато решихме да отидем до ж.п. гарата и да се приберем до Лондон с влак, тъй като автобусът все още го нямаше. Аз и още двама души решихме да с еобадим в полоцията и да запитаме дали случайно няма регистриран инцидент с автобус / по скоро бус/ с българска регистрация. Все пак може всичко да се е случило..Споделих намерението си на екскурзоводката и тя каза, че няма смисъл да звъним в РУ, нея това не я интересувало, а шофьорът сам щял да се справи..Както и да е - аз се обадих и говорих около 11 мин като оставих координати в случай, че има инцидент да се свържат с нас - групата. Все пак сме в друга държава и след като шофьорът няма телефон е логично да се обадим. Дори смятахме да останем до по-късно и да го потърсим, но само в един час имаше влак за Лондон, затова тръгнахме..Пллатихме си билетите за влака /25 паунда/.. Вместо очакваното да се приберем в Лондон около 17.00ч. пристигнахме в 23.00ч. Повечето от нас бяха по-леко облечени и ..настинали. Всички бяхме разочаровани, че не посетихме Оксфорд..На следващия ден се разбра, че шофьорът и екскурзоводката нещо не са се разбрали къде са се чакаме или поне това беше обяснениято. От тогава до края на екскурзията те двамаа не си говориха ..а когато го правека си викаха ..Е, представете си колко е приятно това докато пътуваме в автобуса и да слушаме техните разговори..
След този инцидент, запитахме екскурзоводката за това дали ще има възможност да посетим Оксфорд, тъй като е бил планиран в програмата, а не сме го посетили; как ще бъдем компенсирани за заплащането на билетите за влака; за престоя повече от 2.30 часа, част от които прекарани на вятър и дъжд..Разбирате, че тук въпросът стои принципно, тъй като е недопустимо спред мен поради неразбирателство между двама дупи – екскурзовод и шофьор всички туристи да не посетят предварително обявено мероприятие.
Отговорът беше, че в Оксфорд няма да има възможност да се отиде; че ще ни върнат само по 10 евро на човек и че няма да заплащане въпросната екскурзия, която беше с цена от 20 евро за посещение на трите определени места, от които ние посетихме 2. Ние категорично настояхме пред екскурзоводката да се свърже с управителите на туристическата агенция ОДАНС ТРАВЕЛ, за да преразгледат позицията си, тъй като най-малкото подобно отношение според нас беше некоректно, нелоялно. Обясни ни се, че в самолета / когато се прибирахме/ ще напишем мненията си и от агенцията ще се свържат с нас да ни доплатят разликата с цел да ни компенсират адекватно..Повечето от нас бяха скептично настроени, защото предположихме, че ако туристическата агенция искаше да си запази доброто име още по време на екскурзията щеше да предложи варианти, а не да чакаме пост фактум да се случи нещо ..Тва ни наведе на мнението, че е несериозно отношението им към нас – туристите.
Както и очаквахме, отговор от агенцията нямаше почти седмица. Затова аз реших да се обадя и да ги попитам дали са разгледали жалбите ни и какво становище ще вземат.. Помолиха ме да нашиша отново жалбата си и да им я изпратя по мейл..Направих го .../ Апропо още една комична ситуация – в хотела в Париж си забравих парфюма. Обадих се на рецепцията, когато вече се бях върнал в Българияи обсъдихме как да си го върна. От екскурзоводката бях разбрал, че след няколко дни ще има отново група от същата агенция и затова се рзбрахме да го предадат на другата група, като рпедварително се уточним на кото точно ще го дадат. / Когато изпратих за втори път жалбата си, обясних на служител от агенцията за ситуацията за парфюма и тя ми обеща, че ще до гоставят, когато се върне групата..На следващия ден получих в отговор писмото по-долу, което Ви копирам дословно..
Наистина – не очаквах подобно отношение, като моето мнение, че стилът определено е ироничен ..Да не говорим, че липсваше каквото и да е посочване на автора на писмото .....Да им заплатя за транспортирането на парфюма ..Представяте ли си ?!!!! Или че невъзможността да се посети Оксфорд не било съществено .. Или защо съм се бил обадил и да съобщава за шофьора им ...Наистина оставям тези редове от отговорът им без коментар. Написах им отговор, че оставям те да решат дали да ми доставят парфюма и да ми заплатят телефонния разговор .Изчаках повече от месец и до сега ..Отговор няма.
За другите ситуации по време на екскурзията няма да Ви разказвам ...
Сега обсъждаме с други туристи какви следващи действия да предприемем / ако имате предложения ще се радвам да ги споделите/ ..но каквито и да са, фактът на разочерованието няма как да се заличи, а освен това и огорчението от отношението на тази туристическа агенция ОДАНС ТРАВЕЛ.
- Дата и час: 24 Ное 2024, 23:28 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
ОДАНС ТРАВЕЛ
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
14 мнения
• Страница 1 от 1
ОДАНС ТРАВЕЛ
"Divide еt impera" !
- monteskio
- Активен потребител
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 04 Юли 2003, 12:51
- Местоположение: Варна
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Ето го и отговорът ....
Уважаеми ...............,
Първо бих искал да Ви благодаря за обстойно представената информация , относно протичането на екскурзията до Париж – Лондон от 19.08.2012г , в която вие сте участвали.
Моля да приемете нашите извинения относно ситуацията , която е наложила прибирането Ви с влак от Стратфорд на Ейван до Лондон.Очевидно е станало недоразумение между шофьора и екскурзовода относно мястото на тръгване, усложнено от факта ,че телефонът на шофьора Емил е бил повреден в този момент и те не са успели да усъществят комуникация помежду си .
Моля Ви , да проявите благородство и снизходителност към този пропуск в организацията на работата на шофьора Емил и екскурзоводката Ерика довел до ситуацията , предмет на тази кореспонденция и в тази връзка да не задълбочавате конфликта , който в нашите представи не е съществен и не е повлиял на цялостното провеждане на екскурзията.
Относно Вашите материални претенции за пътуването с влак до Лондон , считам ,че са основателни и сумата от 50 GBP ще Ви бъде възстановена.Относно 5 GBP ,които сте похарчили за топли напитки считайте , че сме Ви почерпили и също ще Ви бъдат възстановени, относно 8 GBP за метро, въпреки че ние Ви осигурихме трансфер от спирката на метрото до хотела с автобус , които Вие не сте използували : също ще Ви бъдат възстановени!Oтносно Вашата претенция за възстановяване на сумата за телефонен разговор с полицията , оставям въпроса отворен , докато се изясни точния размер на сумата ,както и обстоятелството , дали сте бил помолен от представител на Оданс Травел за използването на вашия телефон .
Моля в удобно за Вас време да се свържете с офиса на Оданс Травел в гр.Варна за изравняване на сумите , предмет на тази кореспонденция , като се приспаднат направените от Вас разходи , възстановените от Оданс Травел суми , както и издължаването на сумите , които сте пропуснали да заплатите , а именно екскурзията до Стратфорд на Ейван и Уоройк , която струва 20 евро на турист.Относно забравеният от Вас парфюм , сме предприели необходимите действия , за да бъде доставен в гр . Варна , което ще стане след 12.09.Цената на услугата за тази доставка е 25евро . За всички суми ще Ви бъдат надлежно издадени неодходимите счетоводни документи.
Отговаряме Ви с това писмо в неофициален стил, и се надяваме на приятелско споразумение ,в което да пренебрегнем спор около тези дребни суми ,които ние дължим към Вас и Вие към нас, а ние ще доставим забравения от вас парфюм в Париж като приятелски жест.
Уважаеми ...............,
Първо бих искал да Ви благодаря за обстойно представената информация , относно протичането на екскурзията до Париж – Лондон от 19.08.2012г , в която вие сте участвали.
Моля да приемете нашите извинения относно ситуацията , която е наложила прибирането Ви с влак от Стратфорд на Ейван до Лондон.Очевидно е станало недоразумение между шофьора и екскурзовода относно мястото на тръгване, усложнено от факта ,че телефонът на шофьора Емил е бил повреден в този момент и те не са успели да усъществят комуникация помежду си .
Моля Ви , да проявите благородство и снизходителност към този пропуск в организацията на работата на шофьора Емил и екскурзоводката Ерика довел до ситуацията , предмет на тази кореспонденция и в тази връзка да не задълбочавате конфликта , който в нашите представи не е съществен и не е повлиял на цялостното провеждане на екскурзията.
Относно Вашите материални претенции за пътуването с влак до Лондон , считам ,че са основателни и сумата от 50 GBP ще Ви бъде възстановена.Относно 5 GBP ,които сте похарчили за топли напитки считайте , че сме Ви почерпили и също ще Ви бъдат възстановени, относно 8 GBP за метро, въпреки че ние Ви осигурихме трансфер от спирката на метрото до хотела с автобус , които Вие не сте използували : също ще Ви бъдат възстановени!Oтносно Вашата претенция за възстановяване на сумата за телефонен разговор с полицията , оставям въпроса отворен , докато се изясни точния размер на сумата ,както и обстоятелството , дали сте бил помолен от представител на Оданс Травел за използването на вашия телефон .
Моля в удобно за Вас време да се свържете с офиса на Оданс Травел в гр.Варна за изравняване на сумите , предмет на тази кореспонденция , като се приспаднат направените от Вас разходи , възстановените от Оданс Травел суми , както и издължаването на сумите , които сте пропуснали да заплатите , а именно екскурзията до Стратфорд на Ейван и Уоройк , която струва 20 евро на турист.Относно забравеният от Вас парфюм , сме предприели необходимите действия , за да бъде доставен в гр . Варна , което ще стане след 12.09.Цената на услугата за тази доставка е 25евро . За всички суми ще Ви бъдат надлежно издадени неодходимите счетоводни документи.
Отговаряме Ви с това писмо в неофициален стил, и се надяваме на приятелско споразумение ,в което да пренебрегнем спор около тези дребни суми ,които ние дължим към Вас и Вие към нас, а ние ще доставим забравения от вас парфюм в Париж като приятелски жест.
"Divide еt impera" !
- monteskio
- Активен потребител
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 04 Юли 2003, 12:51
- Местоположение: Варна
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Дежурният съвет е подайте сигнал до КЗП и лиценциращия ги орган; но по-голяма санкция от разочарован и изгубен клиент едва ли може да има.
[b]Може би не знаете, но вечер Боко Тиквата се прибира самотен от работа, сваля уморено костюма си и влиза в топла вана, с томче на Лилиев в ръка. И плаче, плаче… Така му се иска да разбира това, което чете![/b]
-
palimsest - Активен потребител
- Мнения: 1729
- Регистриран на: 23 Авг 2007, 18:52
- Местоположение: Някъде там....
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
По отношение на тур. агенции в България ползвам само две - ПЛАНЕТ -гр. София, и Марбро турс - проверени и дори в кризисни ситуации веднага съдействат. За да съм сигурна обаче, че ще имам време за разглеждане - вече САМА си правя екскурзиите, защото никога неможе да се угоди на 30 човека.
Що се отнася до контролът върху тур. агенции в Бг, мога да ти кажа че е НУЛЕВ. Никой не го е грижа за туристите, а от КЗП казват - "Нямаме лостове да ги контролираме".
За да те поуспокоя, мога да ти кажа как лятото клиент беше купил от една бургаска агенция 900места за полячета - деца до 10 год. Договорът с полската страна е сключен на база обществена поръчка и след участие в търг. 30 дена преди да дойдат децата от агенцията казват, че маестата са дублирани (по-точно продадени още два пъти) и няма къде да ги настанят и после спират да си вдигат телефоните.
От наша страна последваха жалби къде ли не - включително в Министерството на туризма. От всякъде им се обадиха на агенцията и им казаха - "абе айде направете нещо, че може да стане проблем" И знаеш ли какво последва - МЪЛЧАНИЕ!!!
Едната от агентките при срещата ни в офиса им, ни каза, цитирам: "Ъ ние миналата година в Китен отровихме децата, че нищо не ни направиха - вие сега ще ни плашите."
Едва след като се свързахме с ПОЛСКИЯ консул нещата се раздвижиха...
Що се отнася до контролът върху тур. агенции в Бг, мога да ти кажа че е НУЛЕВ. Никой не го е грижа за туристите, а от КЗП казват - "Нямаме лостове да ги контролираме".
За да те поуспокоя, мога да ти кажа как лятото клиент беше купил от една бургаска агенция 900места за полячета - деца до 10 год. Договорът с полската страна е сключен на база обществена поръчка и след участие в търг. 30 дена преди да дойдат децата от агенцията казват, че маестата са дублирани (по-точно продадени още два пъти) и няма къде да ги настанят и после спират да си вдигат телефоните.
От наша страна последваха жалби къде ли не - включително в Министерството на туризма. От всякъде им се обадиха на агенцията и им казаха - "абе айде направете нещо, че може да стане проблем" И знаеш ли какво последва - МЪЛЧАНИЕ!!!
Едната от агентките при срещата ни в офиса им, ни каза, цитирам: "Ъ ние миналата година в Китен отровихме децата, че нищо не ни направиха - вие сега ще ни плашите."
Едва след като се свързахме с ПОЛСКИЯ консул нещата се раздвижиха...
- topuzanova
- Потребител
- Мнения: 115
- Регистриран на: 15 Ное 2002, 16:49
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
topuzanova написа:По отношение на тур. агенции в България ползвам само две - ПЛАНЕТ -гр. София, и Марбро турс - проверени и дори в кризисни ситуации веднага съдействат. За да съм сигурна обаче, че ще имам време за разглеждане - вече САМА си правя екскурзиите, защото никога неможе да се угоди на 30 човека.
Що се отнася до контролът върху тур. агенции в Бг, мога да ти кажа че е НУЛЕВ. Никой не го е грижа за туристите, а от КЗП казват - "Нямаме лостове да ги контролираме".
За да те поуспокоя, мога да ти кажа как лятото клиент беше купил от една бургаска агенция 900места за полячета - деца до 10 год. Договорът с полската страна е сключен на база обществена поръчка и след участие в търг. 30 дена преди да дойдат децата от агенцията казват, че маестата са дублирани (по-точно продадени още два пъти) и няма къде да ги настанят и после спират да си вдигат телефоните.
От наша страна последваха жалби къде ли не - включително в Министерството на туризма. От всякъде им се обадиха на агенцията и им казаха - "абе айде направете нещо, че може да стане проблем" И знаеш ли какво последва - МЪЛЧАНИЕ!!!
Едната от агентките при срещата ни в офиса им, ни каза, цитирам: "Ъ ние миналата година в Китен отровихме децата, че нищо не ни направиха - вие сега ще ни плашите."
Едва след като се свързахме с ПОЛСКИЯ консул нещата се раздвижиха...
Това звучи направо ужасяващо.. Затова е най - добре при избиране на туристическа агенция да се ползват съвети и насочване от доволни клиенти. Така човек може да се презастрахова срещу нежелани изненади. Аз лично имам много красиви спомени от една екскурзия до Париж, Залцбург, Монако, Верона, Венеция,организирана от " Бохемия". Беше чудесно. Екскурзоводката беше страхотна - лъчезарна, подготвена за всяка една дестинация с интересни факти и подходяща за съответното градче музика.
За съжаление все още не съществува нужният механизъм за контрол над тази дейност, затова много често хората стават жертви на разочарования, неприятни изненади, а понякога остават измамени, след като са вложили много емоции и финанси, за да си осигурят спокойствие и приятна почивка.
- nk7702n
- Старши потребител
- Мнения: 6457
- Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Аааа... аз и от "Планет" съм ял кофти туристическа чорба. Наскоро кумците ми пък се оплакаха от "Караджъ турс"... абе - кон до коня, тъ*пак до тъ*пака Егати бизнеса, полуорганизинаран и полуграмотен. Нещо като битак, ама с екскурзийки
Само дето на битака си съвсем наясно, че купуваш един боклук с някаква ясна мисъл защо
Само дето на битака си съвсем наясно, че купуваш един боклук с някаква ясна мисъл защо
Голям кеф е да млъкнеш, след като установиш, че не можеш да убедиш неубеждаемите.
- ykovachev
- Активен потребител
- Мнения: 2066
- Регистриран на: 27 Сеп 2005, 12:27
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Абе, трябва като се захващат с такава дейност, да са готови и за " кризисни ситуации". Винаги може да изникнат някакви проблеми, въпросът е да могат да ги решават бързо. Не да оставят хората сами да се придвижват, да си купуват билети и т.н., както е станало дума в тая тема. Ама, то при толкова много различни фирми / " от кол и въже събрани", на всякакви може да попадне човек.
- nk7702n
- Старши потребител
- Мнения: 6457
- Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
nk7702n написа:Аз лично имам много красиви спомени от една екскурзия до Париж, Залцбург, Монако, Верона, Венеция,организирана от " Бохемия". Беше чудесно.
И аз съм доволна от тази туристическа агенция. Това лято бях на екскурзия до Атина. Всичко беше добре организирано, нямаше никакви проблеми, като се има предвид, че в Атина често има протести. Не може да се отрече, че и самите гърци полагат доста усилия, за да не изгубят приходи от този важен за тях туристически отрасъл.
Относно питането на monteskio, би следвало повечето от поставените въпроси да са регламентирани в договора между вас и съответната туристическа агенция, както и съответните срокове и начини за предявяване на претенции. Понякога този договор не е гаранция и сигурно при вас не е, но все пак.
- sunnyset
- Потребител
- Мнения: 222
- Регистриран на: 02 Авг 2011, 20:33
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Влади, що не опиташ с иск за обсебване на ... парфюм. Пусни жалба до прокуратурата - забравих го в един хотел, от който го изпратиха в офиса им в София, а те отказват да ми го върнат .
А като за начало, поискай да ти издадат фактура за транспорт или доставка ))) дали имат право да извършват такива услуги нямам представа, ама май им трябва лиценз за транспортни услуги?
А като за начало, поискай да ти издадат фактура за транспорт или доставка ))) дали имат право да извършват такива услуги нямам представа, ама май им трябва лиценз за транспортни услуги?
- topuzanova
- Потребител
- Мнения: 115
- Регистриран на: 15 Ное 2002, 16:49
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Ели,
Обсебването няма да издържи ..поради малозначителност. Парфюмът е около 100 лв, а доставката е 25 евро или 50 лв ...Виж, в случай, че парфюмът беше поне 1000 лв .....Без коментар е цялата ситуация, което показва за пореден път, че трябва да се "осъзнаем" къде сме в своето развитие като нация от една страна и всеки разглеждан като самостоятелна единица от тази общност..
Обсебването няма да издържи ..поради малозначителност. Парфюмът е около 100 лв, а доставката е 25 евро или 50 лв ...Виж, в случай, че парфюмът беше поне 1000 лв .....Без коментар е цялата ситуация, което показва за пореден път, че трябва да се "осъзнаем" къде сме в своето развитие като нация от една страна и всеки разглеждан като самостоятелна единица от тази общност..
"Divide еt impera" !
- monteskio
- Активен потребител
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 04 Юли 2003, 12:51
- Местоположение: Варна
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Здравейте. Аз искам да споделя, че съм пътувала няколко пъти с Оданс Травел и никога не е имало проблеми. Може би зависи и от водача на групата и от шофьора. Пътувала съм с тях: Класическа Италия, Френската ревиера, Бенелюкс, Швейцария, Кападокия.
- dadivo1993
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14 Авг 2013, 14:38
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Еее, айде стига вече.
И аз съм пътувал кат студенче десетки пъти с БДЖ-то и как пък нито веднъж не се оказах я в дерайлирал, я в изгорял влак Това прави ли БДЖ велики?
Нали Ви е ясно, че всеки търговец се омазва само от време на време, инак ще фалира за 10 дни
П.П. Вие за това ли се записахте тука? Да ги нахвалите?
И аз съм пътувал кат студенче десетки пъти с БДЖ-то и как пък нито веднъж не се оказах я в дерайлирал, я в изгорял влак Това прави ли БДЖ велики?
Нали Ви е ясно, че всеки търговец се омазва само от време на време, инак ще фалира за 10 дни
П.П. Вие за това ли се записахте тука? Да ги нахвалите?
Голям кеф е да млъкнеш, след като установиш, че не можеш да убедиш неубеждаемите.
- ykovachev
- Активен потребител
- Мнения: 2066
- Регистриран на: 27 Сеп 2005, 12:27
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Някои пък твърдят, че имало 15 или 20 начина за организиране на екскурзии до по - далечни дестинации извън страната ни, така че нямало ясни правила в тази дейност.Аз лично до момента не съм открила точни критерии за подбор на добра туристическа агенция освен този с какво име се ползва сред клиенти, доверили се вече на услугите на конкретната агенция. Би ми било интересно да науча от тая тема, че въобще съществуват такива.
- nk7702n
- Старши потребител
- Мнения: 6457
- Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02
Re: ОДАНС ТРАВЕЛ
Здравейте! Тази година пътувах с фирма Оданс и останах много доволна от екскурзията. Бях с тях на екскурзия до Виена и всичко беше наред - шофьорът и екркурзоводката бяха големи професионалисти и през цялото време се грижеха за удобството на хората от групата, а също така познаваха и много добре маршрута! А причината да избера тази фирма беше, че мои познати бяха ползвали техните услуги за пътуване до Русия през юни месец и бяха останали изключително доволни от цялостната организация и екскурзоводското обслужване!
- knr30
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 06 Ное 2013, 14:42
14 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта