- Дата и час: 01 Дек 2024, 14:13 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Отново проблем с Глобул
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
20 мнения
• Страница 1 от 1
Отново проблем с Глобул
С договор за мобилни услуги между съпругата ми и „Космо България Мобайл” ЕАД придобихме правата и задълженията на клиент-потребител на електронна съобщителна услуга, предоставяна от мобилния оператор. Получихме две SIM-карти. По-късно, с допълнително споразумение по програма „Заедно” променихме абонаментната програма и други условия по договора. С писмено едномесечно предизвестие по образец на оператора, поискахме прекратяване на договора по отношение на едната карта, тъй като от 4-5 месеца не я използвахме(но въпреки това си плащахме таксите като изрядни платци до края на договора). Предизвестието е подадено лично от съпругата ми в офиса на оператора в гр.Бургас. Упоменато е, че не желае договора да бъде продължен. Служителят, който прие предизвестието ни обясни, че необходимата следваща заявка за прекратяване на договора можем да подадем в който и да е друг офис на мобилния оператор или негови оторизирани представители, където могат да се плащат месечните сметки. Съгласно условията на договора, преди изтичането му, подадохме съответната писмена заявка в магазина на „Германос”, находящ се в търговския комплекс ”Бургас плаза”. При това, заплатихме и всички задължения за такси, неустойки и т.н., които ни предявиха. Издадена ни бе касова бележка за извършеното плащане. Не ни предоставиха екземпляри от подписаните заявка и др.документи. За наша изненада, през следващите месеци продължи начисляването на месечни такси по прекратения договор, като получавахме съответните сметки по пощата. Още след първата сметка, отидохме за изясняване на случая в центр.офис. От там ни посъветваха да издирим подадената заявка. От магазина на „Германос”, пък ни отговориха, че нямат представа и не разполагат с копия от подадените документи. На 28.04.2010г., след неуспешните ни опити да уредим отношенията си с мобилния оператор, вкл. след кореспонденция по и-мейл, депозирахме писмена жалба в офиса им, но без резултат. Считаме, че след като сме извършили всички изисквани от доставчика на електронни услуги обременителни и отнемащи изключително много време действия, плащания и многобройни посещения на офиси на оператора, не следва да бъдем поставяни в положение на неизрядни длъжници. На всичкото отгоре и дълга ни вече е прехвърлен към Фирма ЕОС Матрикс, която се занимава със събиране на дължими суми, от където вече започнаха да ни тормозят с телефонни обаждания и то от скрити номера. Сумата, за която имат претенции, не е голяма(97лв), но мислим, че не е редно да плащаме за грешките на техен служител. Не получихме и необходимата помощ от КРС и КЗП, към които също се обърнахме.
Родители сме на дете с увреждания и съпругата ми не разполага с достатъчно време да се занимава повече с това.
Какво бихте ни посъветвали във връзка с този казус?
Родители сме на дете с увреждания и съпругата ми не разполага с достатъчно време да се занимава повече с това.
Какво бихте ни посъветвали във връзка с този казус?
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
Пътят за прекратяване на договор е много лесен,но явно не сте питали, ЗВЪНИТЕ ОТ НОМЕРА КОЙТО ИСКАТЕ ДА ГО СПРЕТЕ НА ТЕЛ 1516 И ИСКАТЕ КОД. От централата Ви го дават и с него в първият магазин на Глобул или Германос и само им казвате ,че искате да спрете телефона и им давате кода ,но заплащате таксите до изтичане на договора Ви накуп.
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
- toni_sf
- Активен потребител
- Мнения: 1881
- Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
- Местоположение: гр СОФИЯ
Re: Отново проблем с Глобул
...и те не го изключват... Тогава какво правим? Май не си чел внимателно...
Иначе аз ще ти кажа и по-лесна възможност. Просто отиваш и си прехвърляш сим-картата към предплатена и готово.
Иначе аз ще ти кажа и по-лесна възможност. Просто отиваш и си прехвърляш сим-картата към предплатена и готово.
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
ДО-mipopov Извинявам,Ви се но не сте прав аз в рамките на 3г съм спрял 6 глобулски номера,и за всеки си имам освен касова бележка,че съм платил и имам зявление подписано от магазините им кога е подадено дата час ,с мой подпис ,имена на продавача консултант негов подпис и печат на космо българия.Но тук възниква казуса ако в момента на подаването не сте си платили и свързаната карта ,ще Ви начислят допълнителната такса за този тел. номер до момента на плащането на сметката.И най отдолу на заявлението пише; при непълни или неверни данни заявлението може да не бъде удовлетворено.
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
- toni_sf
- Активен потребител
- Мнения: 1881
- Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
- Местоположение: гр СОФИЯ
Re: Отново проблем с Глобул
Има нещо, което не написах, защото си мислих, че не е важно. Когато изключвахме тази карта , също и изключихме и прехвърлихме другата към друг оператор, тъй като номера го използвахме. Но другата беше изключена и прехвърлена, а тази не. А иначе документи разписахме и даже си платихме неустойките за по-ранното изключване. Не ни бяха дадени никакви копия от документи. В Бургас копия не дават(поне на мен не ми се е случвало). А понеже получихме касова бележка си мислихме, че с нея можем да докажем всичко, ако нещо стане. След това, когато пускахме жалбите, също не ни дадоха копия. Дадоха ни чак след изричното ни настояване.
-Между другото имат ли право да дадат личните ни данни на трето лице? В случая ЕОС Матрикс.
-В договора пише само за едномесечно предизвестие.
-В договора не пише и за неустойки. Това означава, че би трябвало да ни искат 60лв(по 5лв на месец)
-Между другото имат ли право да дадат личните ни данни на трето лице? В случая ЕОС Матрикс.
-В договора пише само за едномесечно предизвестие.
-В договора не пише и за неустойки. Това означава, че би трябвало да ни искат 60лв(по 5лв на месец)
Последна промяна mipopov на 07 Ное 2010, 14:09, променена общо 1 път
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
Но най-интересно ми е защо не стана проблема с другата карта(за която даже нямахме едномесечно предизвестие), а точно с тази, която даже и не сме ползвали от доста време?
Това ме навежда на мисълта, че това си е някаква практика в Глобул, когато губят клиенти.
Това ме навежда на мисълта, че това си е някаква практика в Глобул, когато губят клиенти.
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
до-mipopov Е тук грешката е ваша, като мислите ,че сте платили и взели касовата бележка всичко е ок , и сте си тръгнали , а какво сте подписали незнам, а щом не сте си взели копия от това което сте подписали явно сте бързали да се изнесете от магазина, никой не е длъжен да Ви гони. За еос матрикс ще Ви кажа ,имат сключен договор за взимания на длъжници.Можете да се споразумеете с тях или да чакате да стигнете до съд с Глобул за сумата.Но тук вече не се знае кой ще Ви съди и може да бъдете осъден без да знаете и направо да Ви дойде изпълнителен лист от ЧСИ.
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
- toni_sf
- Активен потребител
- Мнения: 1881
- Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
- Местоположение: гр СОФИЯ
Re: Отново проблем с Глобул
За съжаление, когато сме с детето, съзнанието ни е в съвсем друга посока. (никой не ние виновен, че имаме дете с проблеми).
А дали ще се занимават за такава сума? Няма ли да платят повече, за да вземат нашия дълг?
И въпреки всичко, да, направили сме грешка с това, че не сме взели копие, но нали и касовата бележка е документ? По нея може да се разбере всичко. Все пак писах за проблема за да разбера дали може да се направи нещо. Все пак сме били изрядни платци. Винаги сме си плащали всякакви сметки и то без закъснение. Може би трябваше да не и плащам таксата на тази карта и без това не я ползвахме и щяха да я изключат автоматично... Но въпроса не е в това какво сме можели да направим, а какво можем да направим сега?
А дали ще се занимават за такава сума? Няма ли да платят повече, за да вземат нашия дълг?
И въпреки всичко, да, направили сме грешка с това, че не сме взели копие, но нали и касовата бележка е документ? По нея може да се разбере всичко. Все пак писах за проблема за да разбера дали може да се направи нещо. Все пак сме били изрядни платци. Винаги сме си плащали всякакви сметки и то без закъснение. Може би трябваше да не и плащам таксата на тази карта и без това не я ползвахме и щяха да я изключат автоматично... Но въпроса не е в това какво сме можели да направим, а какво можем да направим сега?
Последна промяна mipopov на 07 Ное 2010, 21:04, променена общо 1 път
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
Е то Вие ще платите като Ви осъдят, и разходите по делото също, затова по добре , да не се стига до там в най близкият маг. на ГЛОБУЛ И ВНЕСЕТЕ ПОНЕ 10ЛВ .И после колкото имате ,важното е да има постъпления по тази Ваша сметка която им дължите.
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
- toni_sf
- Активен потребител
- Мнения: 1881
- Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
- Местоположение: гр СОФИЯ
Re: Отново проблем с Глобул
toni_sf написа:Е то Вие ще платите като Ви осъдят, и разходите по делото също, затова по добре , да не се стига до там в най близкият маг. на ГЛОБУЛ И ВНЕСЕТЕ ПОНЕ 10ЛВ .И после колкото имате ,важното е да има постъпления по тази Ваша сметка която им дължите.
А доколкото съм наясно с закона, дела за такива суми не се водят.
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
добре,ще видим, може и да сте прав тя сумата нараства с лихвите който ще Ви сложат за всеки месец.
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
- toni_sf
- Активен потребител
- Мнения: 1881
- Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
- Местоположение: гр СОФИЯ
Re: Отново проблем с Глобул
toni_sf написа::D добре,ще видим, може и да сте прав тя сумата нараства с лихвите който ще Ви сложат за всеки месец.
В договора не пише нищо за лихви, а само за таксите.
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
mipopov написа:toni_sf написа:Е то Вие ще платите като Ви осъдят, и разходите по делото също, затова по добре , да не се стига до там в най близкият маг. на ГЛОБУЛ И ВНЕСЕТЕ ПОНЕ 10ЛВ .И после колкото имате ,важното е да има постъпления по тази Ваша сметка която им дължите.
А доколкото съм наясно с закона, дела за такива суми не се водят.
Мисля, че се водеха като маловажен случай или деяние...
Има хора които дължат хиляди за съставени актове, но държавата не ги събира и отпадат по давност.
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
Незнам не съм юрист не мога да Ви кажа, но след като Ви осъдят по бързата процедура ,тогава ще Ви трябва адвокат и там си обжалвайте.Всеки с който имате договор си иска парите. а Вие имате право да си търсите правата.
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
- toni_sf
- Активен потребител
- Мнения: 1881
- Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
- Местоположение: гр СОФИЯ
Re: Отново проблем с Глобул
Айдеееее, вече ни осъди...
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
задайте сам на себе си въпроса "как ще докажа, че съм прекратил?" и оттам насетне всичко е ясно. касовата бележка е платежен документ, т.е. че сте платили. за прекратяването е трябвало да изискате документ, но явно тихичко са се възползвали от Вашата разсеяност.
брях! някой анонимен м(ар)одератор не понася Капитан Очевидност. интересно защо след като той не нарушава Общите условия на Lex.bg.
- goldie
- Потребител
- Мнения: 146
- Регистриран на: 11 Авг 2010, 00:27
Re: Отново проблем с Глобул
mipopov написа:Айдеееее, вече ни осъди...
Е глупости сега аз не съм съд но Ви казвам така че се учудите какви лихвички са Ви сложили и как е нараснала сумата.
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
- toni_sf
- Активен потребител
- Мнения: 1881
- Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
- Местоположение: гр СОФИЯ
Re: Отново проблем с Глобул
goldie написа:задайте сам на себе си въпроса "как ще докажа, че съм прекратил?" и оттам насетне всичко е ясно. касовата бележка е платежен документ, т.е. че сте платили. за прекратяването е трябвало да изискате документ, но явно тихичко са се възползвали от Вашата разсеяност.
Прав сте. Но ако се направи проверка на касовата бележка, ще се види, че има платени и неустойки за по ранното изключване. Обаче със жалбите не успях да предизвикам такава проверка.
Другото е, че в договора няма писани такива изисквания, за каквито имат претенции сега.
- mipopov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 06 Ное 2010, 15:25
Re: Отново проблем с Глобул
mipopov написа:Прав сте. Но ако се направи проверка на касовата бележка, ще се види, че има платени и неустойки за по ранното изключване. Обаче със жалбите не успях да предизвикам такава проверка.
Другото е, че в договора няма писани такива изисквания, за каквито имат претенции сега.
ако на касовата бележка пише достатъчно ясно неустойка за ранно изключване, правите няколко копия и им пращате едното с писмена покана да Ви се разкарат от главата.
силно Ви препоръчвам да си направите нотариално заверено копие от тази касова бележка, защото те се отпечатват на термохартия и с течение на времето избледняват.
не забравяйте, че в договора се включват и общите условия, а те могат да бъдат променяни без Ваше знание и съгласие. какво е писано и какво Ви искат най-точно ще провери Вашият адвокат.
брях! някой анонимен м(ар)одератор не понася Капитан Очевидност. интересно защо след като той не нарушава Общите условия на Lex.bg.
- goldie
- Потребител
- Мнения: 146
- Регистриран на: 11 Авг 2010, 00:27
Re: Отново проблем с Глобул
Точно по Общите условия в касовата бележка трябва да има последната платена сметка ,и дължимите такси до края на периода на договора и към касовата бележка върви едно заявление за отказване от мобилни услуги подписано от двете страни и подпечатано с печата на космо
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
- toni_sf
- Активен потребител
- Мнения: 1881
- Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
- Местоположение: гр СОФИЯ
20 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта