Здравейте,
искам да ви попитам нужно ли е да се публикува в ТР ДУК в ООД като договора е със съдружник във фирмата .Ако не е със съдружник трябва да се публикува, но със съдуржник може ли да не се публикува, при полужение , че при регистрацията на фирмата човека е посочен като управител заедно с другия съдружник.Управляват заедно и поотделно.
- Дата и час: 25 Ное 2024, 21:29 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Договор за управление и контрол - публикуване
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
5 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Договор за управление и контрол - публикуване
Няма задължение по закон, но няма и пречка ако желаете по някакви причини да го впишете в ТР.
- y_donchev
- Младши потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17 Юни 2008, 20:45
Re: Договор за управление и контрол - публикуване
Уф,тези причини трябва да бъдат адски сериозни.
Колкото и да боли да се плащат осигуровки по договор за управление, ако съдружниците не са чак толкова свързани извън това съдружие, все пак, ако само единият от тях ще работи, а другият ще е съдружник предимно в капитала (най-вероятно капитал в размер на стотина лева), едно вързване на гащите с договор за управление с вписано възнаграждение не е за изпускане от наистина работещият съдружник. Да знае поне защо си губи времето с тази фирма.
Колкото и да боли да се плащат осигуровки по договор за управление, ако съдружниците не са чак толкова свързани извън това съдружие, все пак, ако само единият от тях ще работи, а другият ще е съдружник предимно в капитала (най-вероятно капитал в размер на стотина лева), едно вързване на гащите с договор за управление с вписано възнаграждение не е за изпускане от наистина работещият съдружник. Да знае поне защо си губи времето с тази фирма.
-
atevasile - Потребител
- Мнения: 105
- Регистриран на: 23 Юни 2009, 22:25
Re: Договор за управление и контрол - публикуване
По-скоро ме интересува може ли да бъде обявен за невалиден договор за управление и контрол ако не е публикуван в ТР, но съответно за него са платени всички осигуровки и декларации в НАП.Има ли възможност да не го признаят за пенсия и болнични.
- kattt_1
- Младши потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29 Юни 2010, 22:18
Re: Договор за управление и контрол - публикуване
Опасност да не признаят нещо винаги има. Просто са си такива - дейстават винаги на обратно на желанието на данъчно задължените лица А и с нашите закони...., написани по начина, по който са написани....
Ей на - едни напъри търсили на ЕТ осигуровки от момента на регистрацията, щото видите ли, наело помещение, на което да направи ремонт и да ползва за търговски обект. Това значи, че имало дейност и си му искали осигуровките от момента на сключване на договора за наем, въпреки, че нямало продажби още доста дълго време, а нашият човек подал ОКД5 при първите продажби.
На друг пък му отказали изплащане на болничен, защото за периода на болничните нямал дейност (което се доказвало с липсата на счетоводни приходи) и съответно нямал основание да се осигурява. Още се чудя на това как от НОИ ще искат счетоводна документация. Не ми се вярва на всичко, написано по форумите, но е не мога изцяло да го игнорирам
Ей на - едни напъри търсили на ЕТ осигуровки от момента на регистрацията, щото видите ли, наело помещение, на което да направи ремонт и да ползва за търговски обект. Това значи, че имало дейност и си му искали осигуровките от момента на сключване на договора за наем, въпреки, че нямало продажби още доста дълго време, а нашият човек подал ОКД5 при първите продажби.
На друг пък му отказали изплащане на болничен, защото за периода на болничните нямал дейност (което се доказвало с липсата на счетоводни приходи) и съответно нямал основание да се осигурява. Още се чудя на това как от НОИ ще искат счетоводна документация. Не ми се вярва на всичко, написано по форумите, но е не мога изцяло да го игнорирам
-
atevasile - Потребител
- Мнения: 105
- Регистриран на: 23 Юни 2009, 22:25
5 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта