В периода 1975 - 1978г. съм работил в БРВ по Асансьоростроене, София, Гара Искър. Тогава, тази БРВ(база за развитие и внедряване) беше под "шапката" на СК "Асансьоростроене". Тези дни тръгнах да си уреждам документите за пенсиониране, но се оказа следното:
1. Изгубил съм си Трудовата книжка, в която беше отразен трудовия ми стаж за този период.
2. В архива на приемника на СК "Асансьоростроене" документи за споменатия период нямаше.
Въпросът ми е: Има ли възможност този казус да се реши положително за мен, т е да получа някакви документи, с които трудовият ми стаж за периода 1975-1978г. да бъде признат за пенсиониране.
- Дата и час: 28 Ное 2024, 16:17 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Получаване на документи за пенсиониране УП2 и УП3
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Закон за държавния архивен фонд:
"4) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 55 от 1987 г., изм. - ДВ, бр. 109 от 2001 г., в сила от 01.01.2002 г.)
Приключените в деловодството документи се съхраняват в архивите на учрежденията, организациите и юридическите лица в продължение на следните срокове:
1. за висшите органи на власт и управление, за централните и окръжните учреждения и организации - 10 години;
2. за градските и селските учреждения и организации - 5 години;
3. регистрите за гражданско и имотно състояние - 100 години;
4. (изм. - ДВ, бр. 55 от 1987 г.) разплащателни ведомости - 50 години;"
Ведомостите за заплати трябва да се съхраняват 50 години и по тях могат да ви издадат документите. Ако нямат ведомости:
Поставете въпроса пред ГЛАВНО УПРАВЛЕНИЕ НА АРХИВИТЕ
gua@archives.government.bg
Комисията за защита на личните данни, Омбудсмана
"4) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 55 от 1987 г., изм. - ДВ, бр. 109 от 2001 г., в сила от 01.01.2002 г.)
Приключените в деловодството документи се съхраняват в архивите на учрежденията, организациите и юридическите лица в продължение на следните срокове:
1. за висшите органи на власт и управление, за централните и окръжните учреждения и организации - 10 години;
2. за градските и селските учреждения и организации - 5 години;
3. регистрите за гражданско и имотно състояние - 100 години;
4. (изм. - ДВ, бр. 55 от 1987 г.) разплащателни ведомости - 50 години;"
Ведомостите за заплати трябва да се съхраняват 50 години и по тях могат да ви издадат документите. Ако нямат ведомости:
Поставете въпроса пред ГЛАВНО УПРАВЛЕНИЕ НА АРХИВИТЕ
gua@archives.government.bg
Комисията за защита на личните данни, Омбудсмана
- jannovak
- Младши потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 04 Май 2007, 19:03
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта