Молба за съвет - във входа ни настанаха промени
Публикувано на: 27 Юни 2008, 23:52
Здравейте,
наскоро във входа ни настанаха промени (нямаше такива с години), които са ми леко съмнителни и моля за съвет.
Има осем малки стаи между етажите, за които се събира наем от осем апартамента, които си държат вещи там. Също така наем и от хората от входа, които ползват общата маза. Наемите бяха неколкократно вдигнати наскоро.
Идеята е с тези пари да се смени входната врата на входа и да се прави ремонт на покрива, затова и се покачиха тези такси. Възможно ли е това ?
Не ми се струва нормално само 8-9 апартамента да поемат тези разходи по ремонти, не са ли това общи части и всички да трябва да плащат ?
Имат ли право от сумата, която трябва да се събере за ремонт на покрива да приспаднат сумата събрана досега от горепосочените наеми.
Кой определя за какво да се изразходват парите събрани от тези помещения и за какво могат да се използват, като за общите помещения и разходи трябва всички да дадат пари ?
Когато всеки месец давам пари за наеми, разходи във входа трябва ли да ми се издава нещо като документ ?
И за всеки ремонт мога ли да изисквам оферта и след това фактура ... не ми се и помисля какви далавери могат да станат.
Извинявам се за многото въпроси, но като гледам как доскорошни врагове са се обединили, започнах да се замислям какво става в нашия вход.
Благодаря предварително за отговорите.
Поздрави.
наскоро във входа ни настанаха промени (нямаше такива с години), които са ми леко съмнителни и моля за съвет.
Има осем малки стаи между етажите, за които се събира наем от осем апартамента, които си държат вещи там. Също така наем и от хората от входа, които ползват общата маза. Наемите бяха неколкократно вдигнати наскоро.
Идеята е с тези пари да се смени входната врата на входа и да се прави ремонт на покрива, затова и се покачиха тези такси. Възможно ли е това ?
Не ми се струва нормално само 8-9 апартамента да поемат тези разходи по ремонти, не са ли това общи части и всички да трябва да плащат ?
Имат ли право от сумата, която трябва да се събере за ремонт на покрива да приспаднат сумата събрана досега от горепосочените наеми.
Кой определя за какво да се изразходват парите събрани от тези помещения и за какво могат да се използват, като за общите помещения и разходи трябва всички да дадат пари ?
Когато всеки месец давам пари за наеми, разходи във входа трябва ли да ми се издава нещо като документ ?
И за всеки ремонт мога ли да изисквам оферта и след това фактура ... не ми се и помисля какви далавери могат да станат.
Извинявам се за многото въпроси, но като гледам как доскорошни врагове са се обединили, започнах да се замислям какво става в нашия вход.
Благодаря предварително за отговорите.
Поздрави.