Страница 1 от 1

технически паспорт за смяна предназначение

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2008, 00:05
от Emilly_d
Бих искала да задам няколко въпроса, тъй-като съ убедена, че във форума бих намерила техния отговор,Става въпрос за следното:Променям преназначението на съществуващ офис на партер, с отделен вход, сграда от 2005 г(тогава има разрешение за ползване) в козметичен салон, в общината на гр.Варна ме "помотаха" има няма 1 година и накрая се оказва, че за всяко помещение , на което ще му се сменя предназначението се изисква и технически паспорт с облседване на сградата.В ЗУТ -а ясно пише(поне аз ясно го разбирам:),

За съществуващите строежи по ал. 1 и 2, на които по време на строителството е упражняван строителен надзор (за строежите, започнати след 1 септември 1999 г.) и които са въведени в експлоатация преди влизане в сила на наредбата, техническият паспорт може да се състави, без да се извършва обследване на строежа по глава трета, ако:
1. лицето, на което е възложено да състави паспорта, удостовери, че строежът съответства на одобрената проектна (екзекутивна) документация и на разрешението за ползване (удостоверението за въвеждане в експлоатация);
Може ли някой да ми помогне в разкодирането на този ЗУТ , защото в нашата община отново моят теьнически паспорт явно няма да бъде заверен.Моля ви за помощ!

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2008, 13:28
от Emilly_d
За суйаление съм се консултирала с 2-3 фирми, които се занимават със смяна предназначение на обекти, но с тези нови изисквания повечето не могат да ми дадат правилно решение на проблема.

МнениеПубликувано на: 31 Мар 2008, 00:21
от AssenBG
И търсете в Мрежата. Бездънна каца с мед:

Съгласно §2, ал.2 от ПЗР на Наредба №5/2006г. (Обн., ДВ, бр.7/2007г.), Технически паспорти на съществуващи строежи частна
собственост се съставят в сроковете от 31.12.2008 до 31.12.2016г, в зависимост от категорията на строежа.

МнениеПубликувано на: 31 Мар 2008, 11:49
от georgi07
Прочетете чл.2,ал.1,т.3 от Наредба 5.Вие попадате там и следва да съставите технически паспорт.