Пълномощно за обслужване на нов имот
Публикувано на: 11 Дек 2007, 00:13
Здравейте, имам следния въпрос.
Искам да издам пълномощно с което мой роднина да подписва и подава документи за новозакупен и вече построен имот, който трябда да се въведе в действие.
Тъй като сега се налага да се подават най-различни документи и декларации например по чл.14 от ЗМДТ за облагане с данък, включване към електричеството, абонамет за водата, за телефон, за парно, за данъци по имота, за отпадъка, да подава и плаща данъци, сметки и други по имота, задължителни регистрации към общината и към държавата, които вероятно ще трябва да се подават.
Въпросите са два:
Какво пълномощно трябва да ползвам генерално или обикновенно пълномощно и каква е разликата?
Има ли такъв текст за пълномощното от типа "Да ме представлява, подписва на всякакви документи свързани с имота и неговото регистриране итн ..." така да напиша текста, че да не се налага всеки път да вадя ново и да го заверявам пред нотариус за всяка появила се декларация или регистрация или неща свързани с имота от битов характер които трябва да се подават, пред община, данъчни, фирми за услуги - отпадък, вода, ток, интернет и тн, ИПКта ОПКта ЗМДТта ...?
просто да администрира имота пред данъчните или други служби които са задължителни при пускане и подържане на един апартамент. Има ли обръзец на такова пълномощно или какъв текст трябва да напиша.
Простете за некомпетентия въпрос но наистина нямам представа какви документи ще се наложи да се попълват...
Предварително благодаря за всеки отговор
Искам да издам пълномощно с което мой роднина да подписва и подава документи за новозакупен и вече построен имот, който трябда да се въведе в действие.
Тъй като сега се налага да се подават най-различни документи и декларации например по чл.14 от ЗМДТ за облагане с данък, включване към електричеството, абонамет за водата, за телефон, за парно, за данъци по имота, за отпадъка, да подава и плаща данъци, сметки и други по имота, задължителни регистрации към общината и към държавата, които вероятно ще трябва да се подават.
Въпросите са два:
Какво пълномощно трябва да ползвам генерално или обикновенно пълномощно и каква е разликата?
Има ли такъв текст за пълномощното от типа "Да ме представлява, подписва на всякакви документи свързани с имота и неговото регистриране итн ..." така да напиша текста, че да не се налага всеки път да вадя ново и да го заверявам пред нотариус за всяка появила се декларация или регистрация или неща свързани с имота от битов характер които трябва да се подават, пред община, данъчни, фирми за услуги - отпадък, вода, ток, интернет и тн, ИПКта ОПКта ЗМДТта ...?
просто да администрира имота пред данъчните или други служби които са задължителни при пускане и подържане на един апартамент. Има ли обръзец на такова пълномощно или какъв текст трябва да напиша.
Простете за некомпетентия въпрос но наистина нямам представа какви документи ще се наложи да се попълват...
Предварително благодаря за всеки отговор