офис в жилищна сграда?
Публикувано на: 23 Апр 2007, 13:53
Здравейте, предполагам, че много хора са се сблъсквали с подобен проблем и ще се радвам, ако ми помогнете.
Собственик съм на апартамент, находящ се на 2-ри етаж в жилищна сграда. В апартамента се помещава офис. Не се вдига никакъв шум и не се посещава от външни лица, освен от служителите.
Подадено е оплакване от останалите живущи в блока до общината и до РДНСК. Не знам дали е било проведено Общо събрание на собствениците в сградата и дали са взели някакво решение, тъй като не съм била уведомявана да присъствам на такова събрание.
От РДНСК идваха на проверка и ме поканиха да отида да ми връчат акт.
Не желая да прекратявам дейността в офиса. Как според вас трябва да организирам своята защита с оглед действащото законодателство и натрупаната практика по случая?
Собственик съм на апартамент, находящ се на 2-ри етаж в жилищна сграда. В апартамента се помещава офис. Не се вдига никакъв шум и не се посещава от външни лица, освен от служителите.
Подадено е оплакване от останалите живущи в блока до общината и до РДНСК. Не знам дали е било проведено Общо събрание на собствениците в сградата и дали са взели някакво решение, тъй като не съм била уведомявана да присъствам на такова събрание.
От РДНСК идваха на проверка и ме поканиха да отида да ми връчат акт.
Не желая да прекратявам дейността в офиса. Как според вас трябва да организирам своята защита с оглед действащото законодателство и натрупаната практика по случая?