Страница 1 от 1

Вписване на договор за наем

МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2005, 15:16
от Мирела
Колеги, бихте ли ми казали, при Договор за наем на недвижим имот, от кого се подава молба за вписване в службата по вписванията-от наемателя или наемодателя??? Благодария Ви предварително.

МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2005, 15:57
от ivailast
Чл. 8 ПВ - Вписването на нотариалните актове по чл. 4, буква "а" се извършва по писмена молба на нотариуса, който ги е извършил, а на всички други актове или преписи от тях по чл. 4, букви "б" - "и" - по писмена молба на страните, на нотариус и на всеки, който има интерес от вписването.
Аз подавам молбата подписана от двете страни.

МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2005, 09:21
от Мирела
Благодаря!!! В моя случай договора е между Общината и физическо лице.

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2007, 12:34
от religia
Може ли да помоля някой да ми покаже една такава молба до съдията по вписванията? Има ли някакви такси които се плащат при вписването на договора?


Благодаря Ви,

МнениеПубликувано на: 20 Ное 2007, 14:05
от ivankavrakov
В общината, където работя, молбата за вписване на договор за наем или продажба на недвижим имот се прави от името на двете страни до Службата по вписвания. Таксата за вписване се поема от куповача / наемателя. Агенцията по вписвания има собствена тарифа - 0,01% от материалния интерес + 3 лв. за препис.