Проект: още един орган с право да бие гражданите
Публикувано на: 12 Мар 2015, 10:13
Публикуван е проекта на закон за НСО. С този закон-се регламентира поредния орган, който ще може да задържа граждани -чл 36 от проекта, като задържането няма да подлежи на контрол пред административен съд-съгласно проекта. Дори полицейското задържане подлежи на съдебен контрол, но несеосовското-не. В допълнение протоколът, който се съставя по 36 ал 5-не е предвидено да се дава препис на лицето.
Уредено е че ще могат да бият граждани(така наречената употреба на физическа сила)-по преценка-чл 34 т3, т 4-хипотезите са толкова общи, и дават такъв субективизът, че боят ще е по преценка, и оформен законно по някоя точка-3 или 4. В чл 34 т 4 удобно е пропусната думата законно-тоест гражданин трябва да се подчинява на всяко разпореждане от гвардията на ...по-равните, или иначе-следва бой-чл 34 ал 1. Допуска се използването на физическа сила при "масови безредици" срещу деца и бременни. Тоест властта се застрахова да не се случи нов януари 1997г-и ако се наложи ще бият деца и бременни-животът и здравето на деца и бременни е по-малко важен, от живота на пазения "по-равен".
Урежда се,че несеосовците ще могат да ни стрелят на пътя, когато им се пречкаме-чл 35 ал 2., когато минава кортеж на НСО.
Предвижда се,че несеосовци ще могат да проверяват по самопреценка документи, багажа на МПС--та и самите МПС, обекти(каквото и а се разбира под това)-чл 30, като не е предвидено съставяне на протокол, или предоставяне на препис на проверявания. Ако лице откаже да бъде проверен автовмобилът му-законът позволява да го понабият-поради "отказ да се подчини на разпореждане"-34 ал 3 от проекта. Ще имат право на видеозеснемания и да заглушават радиоефира-чл 30 ал 4. Чл 29 от закона дава право на НСО да изисква информация от гражданите, а гражданите са длъжни да я предоставят-тоест въвежда се нормативното задължение на гражданите да донасят-тоест всеки гражданин нормативно е превърат в информатор. Не предвидено ограничения информацията за какво и за кого ще е.
Няма да коментирам другите нередности в закона-че работата в НСО е първа категория при пенсиониране(за сравнение-принудителната наборна казарма-където робството беше по 24 часа без заплащане е трета категория), добавката от 2 процента на година стаж(за хората по КТ-0,6 процента),че осигуровките са за сметка на бюджета(за плебса-има си тежка лична осигурителна вноска), заплащането-увеличено с коефициент(и надхвърлящо заплащането в Университет на преподавател), ранното пенсиониране(при 27 години стаж, сравнено с пенсионна възраст за плебса-който трябва да работи над 40г, и пенсионна възраст от около 64г), че не е предвиден задължителен конкурс, а назначаването ще е по непрозрачно безконкурсен начин..
Няма да коментирам безобразията при административнонаказателните разпоредби-не достаъчно услужлив на властта гражданин-освен ,че може да го понабият по 34 т 3-накраят е уредено, и и да го поглобят-примерно по 128 и по 129. Така де-плебса да си знае мястото .
В заключение-този проект се надявам никога да не стане закон. Друг е въпроса,че вероятно, ще го приемат това недоразумение на проектозакон
http://www.parliament.bg/bg/bills/ID/15267
Уредено е че ще могат да бият граждани(така наречената употреба на физическа сила)-по преценка-чл 34 т3, т 4-хипотезите са толкова общи, и дават такъв субективизът, че боят ще е по преценка, и оформен законно по някоя точка-3 или 4. В чл 34 т 4 удобно е пропусната думата законно-тоест гражданин трябва да се подчинява на всяко разпореждане от гвардията на ...по-равните, или иначе-следва бой-чл 34 ал 1. Допуска се използването на физическа сила при "масови безредици" срещу деца и бременни. Тоест властта се застрахова да не се случи нов януари 1997г-и ако се наложи ще бият деца и бременни-животът и здравето на деца и бременни е по-малко важен, от живота на пазения "по-равен".
Урежда се,че несеосовците ще могат да ни стрелят на пътя, когато им се пречкаме-чл 35 ал 2., когато минава кортеж на НСО.
Предвижда се,че несеосовци ще могат да проверяват по самопреценка документи, багажа на МПС--та и самите МПС, обекти(каквото и а се разбира под това)-чл 30, като не е предвидено съставяне на протокол, или предоставяне на препис на проверявания. Ако лице откаже да бъде проверен автовмобилът му-законът позволява да го понабият-поради "отказ да се подчини на разпореждане"-34 ал 3 от проекта. Ще имат право на видеозеснемания и да заглушават радиоефира-чл 30 ал 4. Чл 29 от закона дава право на НСО да изисква информация от гражданите, а гражданите са длъжни да я предоставят-тоест въвежда се нормативното задължение на гражданите да донасят-тоест всеки гражданин нормативно е превърат в информатор. Не предвидено ограничения информацията за какво и за кого ще е.
Няма да коментирам другите нередности в закона-че работата в НСО е първа категория при пенсиониране(за сравнение-принудителната наборна казарма-където робството беше по 24 часа без заплащане е трета категория), добавката от 2 процента на година стаж(за хората по КТ-0,6 процента),че осигуровките са за сметка на бюджета(за плебса-има си тежка лична осигурителна вноска), заплащането-увеличено с коефициент(и надхвърлящо заплащането в Университет на преподавател), ранното пенсиониране(при 27 години стаж, сравнено с пенсионна възраст за плебса-който трябва да работи над 40г, и пенсионна възраст от около 64г), че не е предвиден задължителен конкурс, а назначаването ще е по непрозрачно безконкурсен начин..
Няма да коментирам безобразията при административнонаказателните разпоредби-не достаъчно услужлив на властта гражданин-освен ,че може да го понабият по 34 т 3-накраят е уредено, и и да го поглобят-примерно по 128 и по 129. Така де-плебса да си знае мястото .
В заключение-този проект се надявам никога да не стане закон. Друг е въпроса,че вероятно, ще го приемат това недоразумение на проектозакон
http://www.parliament.bg/bg/bills/ID/15267