Неправилно таксуван от мобилния оператор.
Публикувано на: 02 Юли 2014, 23:35
Здравейте нов съм във форума, но се надявам да ми помогнете.
Най-вече ме интересува дали да пиша жалба в сайта на мобилния оператор или направо в комисията за защита на потребителите, или пък в двете едновременно.
На кратко съм таксуван за разговор с телефонен номер, за който би трябволо да раговарям безплатно.
В договора пише:
"Изходящо повикване от мобилен номер към номер с формат 0700xxxxx - Спрямо тарифния план на абоната (изходящо повикване към фиксираната мрежа на *оператор*/дриги фиксирани мрежи)."[1]
Намирам таблицата с цените и там няма тарифа за фиксирани номера, но има тарифа за мобилни номера:
"Цена на минута изходящо гласово повикване към други мобилни мрежи в страната, след изтичане на минутите, включени в месечната абонаментна такса - 0.34."[2]
Да уточня, че имам 200 безплатни минути, от които съм изговорил 13.
Отивам в магазина показвам копие от договора и питам коя е тарифата за "изходящо повикване към фиксираната мрежа на *оператор*/дриги фиксирани мрежи". Служителката на касата, която се оказа управителя (което било очевидно, а дори не носеше табелка с името си), прегледа таблицата с тарифите и каза, че [2] (тази дето съм преписал по горе) е тарифата, по която трябва да ме таксуват. Казах и да огради 0.34 и тя го направи. След това отварям от крайните страници и показвам [1] и че според мен след като имам безплатни минути не трябва да съм таксуван. Поспорихме малко и тя каза, че номерата 0700xxxxx не са фиксирани, аз и отговарям, че може и да не са фиксирани, но според [1] се таксуват като фиксирани.
Друго, което тя каза по време на спора, е че дори и да съм прав в магазина не можело да се направи нищо и трябва да пусна жалба през сайта на мобилния оператор. Преди това ми каза, че няма смисъл да спорим, а трябва да потърся отговор от трета страна като пиша жалба в сайта на мобилния оператор (според мен тази трета страна не е безпристрастна).
Друг е въпроса, че като сметна времетраенето на разговорите излиза, че съм таксуван не по 34 стотинки, а по 35. Няма да задълбавам повече, само ще спомена, че бях "изгонен" от магазина, защото "момчето след мен чакало да плати сметка". Излиза, че клиентите, които плащат са с предимство и трябва да им се обръща повече внимание...
Благодаря.
Най-вече ме интересува дали да пиша жалба в сайта на мобилния оператор или направо в комисията за защита на потребителите, или пък в двете едновременно.
На кратко съм таксуван за разговор с телефонен номер, за който би трябволо да раговарям безплатно.
В договора пише:
"Изходящо повикване от мобилен номер към номер с формат 0700xxxxx - Спрямо тарифния план на абоната (изходящо повикване към фиксираната мрежа на *оператор*/дриги фиксирани мрежи)."[1]
Намирам таблицата с цените и там няма тарифа за фиксирани номера, но има тарифа за мобилни номера:
"Цена на минута изходящо гласово повикване към други мобилни мрежи в страната, след изтичане на минутите, включени в месечната абонаментна такса - 0.34."[2]
Да уточня, че имам 200 безплатни минути, от които съм изговорил 13.
Отивам в магазина показвам копие от договора и питам коя е тарифата за "изходящо повикване към фиксираната мрежа на *оператор*/дриги фиксирани мрежи". Служителката на касата, която се оказа управителя (което било очевидно, а дори не носеше табелка с името си), прегледа таблицата с тарифите и каза, че [2] (тази дето съм преписал по горе) е тарифата, по която трябва да ме таксуват. Казах и да огради 0.34 и тя го направи. След това отварям от крайните страници и показвам [1] и че според мен след като имам безплатни минути не трябва да съм таксуван. Поспорихме малко и тя каза, че номерата 0700xxxxx не са фиксирани, аз и отговарям, че може и да не са фиксирани, но според [1] се таксуват като фиксирани.
Друго, което тя каза по време на спора, е че дори и да съм прав в магазина не можело да се направи нищо и трябва да пусна жалба през сайта на мобилния оператор. Преди това ми каза, че няма смисъл да спорим, а трябва да потърся отговор от трета страна като пиша жалба в сайта на мобилния оператор (според мен тази трета страна не е безпристрастна).
Друг е въпроса, че като сметна времетраенето на разговорите излиза, че съм таксуван не по 34 стотинки, а по 35. Няма да задълбавам повече, само ще спомена, че бях "изгонен" от магазина, защото "момчето след мен чакало да плати сметка". Излиза, че клиентите, които плащат са с предимство и трябва да им се обръща повече внимание...
Благодаря.