Страница 1 от 1

Проблем с Виваком-мобилен интернет

МнениеПубликувано на: 25 Ное 2013, 12:02
от chocolate_with_nuts
Здравейте
Моля за извинение, ако задавам въпрос не там, където трябва, но се чувствам фрустриран от ситуацията.
Веднага да уточня, че не разбирам много в техниката.
Преди една седмица между мен и ВИВАКОМ е сключен договор за мобилен интернет (ползвам лаптом).
Служителят ми обясни, че това е най-добрият вариант-без излишни кабели, бърз и сигурен достъп, добра цена.
Първите 3 дни всичко беше относително добре, макар и не толкова, колкото очаквах.
На 4-тия ден скоростта падна толкова драстично, че за влизането ми в личната поща трябваше да направя 4 (!!!) опита и да чакам 10 минути. Страниците с новините се зареждат бавно и не напълно. Няма да уточнявам повече, само ще кажа, че за последен път си спомням за такава връзка преди 15 години, още на зората на интернет-технологиите в България.
Обадих се във Виваком, там ми казаха, че могат да ми добавят МГБ на максимална скорост, естествено за повече пари.
НО АЗ ВЪОБЩЕ не искам повече да се занимавам с тях, а не искам да се оставя да ме изнудват.
Преди сключването на договора изрично обясних, че няма да гледам клипове, музика, филми, ползвам интернет само за скайп, 2-3 форума и за да чета новините. Отговорът на служителя бе: ''ще ви бъде достатъчно''. Да, но се оказа, че е достатъчно само за 3-4 сърфиране по 2-3 часа на ден. Чувствам се излъган.
Може ли да ми подскажете, дали има начин да анулиран договора с тях, защото услугата им е ПОД ВСЯКАКВА критика. Вече няколко дни съм изключително нервен, защото ползвам интернет за общуване с близки хора в чужбина и за мен той е необходимост.
Не търся съчувствие, защото си е мой проблем, че се набутах с тях, но моля за съвет.
Успешен ден на всички и поздрави от Варна.

Re: Проблем с Виваком-мобилен интернет

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2013, 02:13
от TheOldMan
Ами вижте какво пише в договора ви. Какви параметри, какъв обем данни на каква скорост ви дават. Защото Виваком има много тарифни планове.

Re: Проблем с Виваком-мобилен интернет

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2013, 02:38
от doc03
На каква такса сте ?
5, 7 или 12 ?

Re: Проблем с Виваком-мобилен интернет

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2013, 12:04
от chocolate_with_nuts
Здравейте
Тарифен план S за 5.80 на месец.
Смятам, че съм бил подведен от служителя.
Изрично питах, дали този план ще ми стигне за преглеждане на новини, наколко форума и ел. поща. Отговорът бе ''о, напълно''. Е, стигна за няколко дни. Не съм теглил филми, музика...
Качеството на връзката е отвратително!
Вчера звънях в кол-центъра им да се оплача, трябваше да чакам 19 минути включване на оператора.
Явно карат клиентите да изгубят търпение...
Въобще не съм доволен от услугата, това казах на оператора. Оказва се, че договорът не може да бъде анулиран...ще дължа неустойки в размера на цялата сума от такси за 2 години...Което е абсурд.
Въобще, защитени ли са клиентите от некачествена услуга от тези бабаити?
Чувствам се напълно безпомощен и излъган.
Все едно закона за защита на правата на клиентите не важи за тях.

Re: Проблем с Виваком-мобилен интернет

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2013, 12:29
от fbr65
chocolate_with_nuts написа:Здравейте
Тарифен план S за 5.80 на месец.
Смятам, че съм бил подведен от служителя.
Изрично питах, дали този план ще ми стигне за преглеждане на новини, наколко форума и ел. поща. Отговорът бе ''о, напълно''.

Питайте сега служителя дали Ви е казвал такова нещо. Казаното отлита, писаното (договора) остава.

Re: Проблем с Виваком-мобилен интернет

МнениеПубликувано на: 28 Ное 2013, 01:27
от doc03
chocolate_with_nuts написа:Здравейте
Тарифен план S за 5.80 на месец.

По всяко време можеш да си промениш тарифния план. Този, който е посочен по-горе става само за сърфиране. Така че, или си прекратяваш договора, но дължиш таксите, или минаваш на другата тарифа (където 6 там и 12 лева), но ще имаш не 600 МВ на максималната, а 3000 МВ.
Имай предвид, че музикални клипове, отваряне на картинки във фейса и скайп ядат много МВ.

П.П. Нещо ми се върти, че можеш предсрочно да прекратиш договора с мобилен оператор, ако по някаква причина не си доволен от услугата. Не знам обаче 72 часа ли беше, или седмица. Провери тази опция на място.