Проблем с Виваком-мобилен интернет
Публикувано на: 25 Ное 2013, 12:02
Здравейте
Моля за извинение, ако задавам въпрос не там, където трябва, но се чувствам фрустриран от ситуацията.
Веднага да уточня, че не разбирам много в техниката.
Преди една седмица между мен и ВИВАКОМ е сключен договор за мобилен интернет (ползвам лаптом).
Служителят ми обясни, че това е най-добрият вариант-без излишни кабели, бърз и сигурен достъп, добра цена.
Първите 3 дни всичко беше относително добре, макар и не толкова, колкото очаквах.
На 4-тия ден скоростта падна толкова драстично, че за влизането ми в личната поща трябваше да направя 4 (!!!) опита и да чакам 10 минути. Страниците с новините се зареждат бавно и не напълно. Няма да уточнявам повече, само ще кажа, че за последен път си спомням за такава връзка преди 15 години, още на зората на интернет-технологиите в България.
Обадих се във Виваком, там ми казаха, че могат да ми добавят МГБ на максимална скорост, естествено за повече пари.
НО АЗ ВЪОБЩЕ не искам повече да се занимавам с тях, а не искам да се оставя да ме изнудват.
Преди сключването на договора изрично обясних, че няма да гледам клипове, музика, филми, ползвам интернет само за скайп, 2-3 форума и за да чета новините. Отговорът на служителя бе: ''ще ви бъде достатъчно''. Да, но се оказа, че е достатъчно само за 3-4 сърфиране по 2-3 часа на ден. Чувствам се излъган.
Може ли да ми подскажете, дали има начин да анулиран договора с тях, защото услугата им е ПОД ВСЯКАКВА критика. Вече няколко дни съм изключително нервен, защото ползвам интернет за общуване с близки хора в чужбина и за мен той е необходимост.
Не търся съчувствие, защото си е мой проблем, че се набутах с тях, но моля за съвет.
Успешен ден на всички и поздрави от Варна.
Моля за извинение, ако задавам въпрос не там, където трябва, но се чувствам фрустриран от ситуацията.
Веднага да уточня, че не разбирам много в техниката.
Преди една седмица между мен и ВИВАКОМ е сключен договор за мобилен интернет (ползвам лаптом).
Служителят ми обясни, че това е най-добрият вариант-без излишни кабели, бърз и сигурен достъп, добра цена.
Първите 3 дни всичко беше относително добре, макар и не толкова, колкото очаквах.
На 4-тия ден скоростта падна толкова драстично, че за влизането ми в личната поща трябваше да направя 4 (!!!) опита и да чакам 10 минути. Страниците с новините се зареждат бавно и не напълно. Няма да уточнявам повече, само ще кажа, че за последен път си спомням за такава връзка преди 15 години, още на зората на интернет-технологиите в България.
Обадих се във Виваком, там ми казаха, че могат да ми добавят МГБ на максимална скорост, естествено за повече пари.
НО АЗ ВЪОБЩЕ не искам повече да се занимавам с тях, а не искам да се оставя да ме изнудват.
Преди сключването на договора изрично обясних, че няма да гледам клипове, музика, филми, ползвам интернет само за скайп, 2-3 форума и за да чета новините. Отговорът на служителя бе: ''ще ви бъде достатъчно''. Да, но се оказа, че е достатъчно само за 3-4 сърфиране по 2-3 часа на ден. Чувствам се излъган.
Може ли да ми подскажете, дали има начин да анулиран договора с тях, защото услугата им е ПОД ВСЯКАКВА критика. Вече няколко дни съм изключително нервен, защото ползвам интернет за общуване с близки хора в чужбина и за мен той е необходимост.
Не търся съчувствие, защото си е мой проблем, че се набутах с тях, но моля за съвет.
Успешен ден на всички и поздрави от Варна.