Мобилтел
Публикувано на: 09 Окт 2013, 11:44
Преди един месец си взех нов номер към мобилтел защото исках да си ползвам Самсунга С 3 и за разговори защото досега го ползвах само с карта мобилен Интернет към мтел телефона също е купен от мтел има гаранция 11 м.
Проблема е,че когато ме занулиха получих фактура на стойност 60лв. от тези 60 лв. имам 46 лв. пратени смс на номер (10) 210 броя точно и когато попитах ми казаха,че тъй като започвал номера с 1 се отразявало като +1 кода на Америка и се счита за международна зона. Съобщенията са пращани през няколко секунди на различни дати по-много.(Продиктуваха ми един код за да блокирам изходящите смс защото за 5 или 6 дена след фактурата към новата сметка имам още 16лв. и след като въвдох кода спряха да се пращат)
Казаха ми също,че най вероятно проблема е с телефона и трябва да го занеса при тях на сервиз.Също и ,че за този проблем нито те нито,аз имаме вина,но аз като потребител трябва да платя,а те от своя страна ще ми приспаднат 15.6 лв. от следващата фактура като толеранс.
Сканирах няколко пъти телефона да не би да е заразен с няколко от най-добрите програми,но всичко е наред.
Трябва ли да плащам тези задължения,писах също и до комисия за защита на потребителя,но нямам все още отговор. Благодаря предварително на всички.И моля да бъда извинен,ако темата която пускам е представена грешно
Проблема е,че когато ме занулиха получих фактура на стойност 60лв. от тези 60 лв. имам 46 лв. пратени смс на номер (10) 210 броя точно и когато попитах ми казаха,че тъй като започвал номера с 1 се отразявало като +1 кода на Америка и се счита за международна зона. Съобщенията са пращани през няколко секунди на различни дати по-много.(Продиктуваха ми един код за да блокирам изходящите смс защото за 5 или 6 дена след фактурата към новата сметка имам още 16лв. и след като въвдох кода спряха да се пращат)
Казаха ми също,че най вероятно проблема е с телефона и трябва да го занеса при тях на сервиз.Също и ,че за този проблем нито те нито,аз имаме вина,но аз като потребител трябва да платя,а те от своя страна ще ми приспаднат 15.6 лв. от следващата фактура като толеранс.
Сканирах няколко пъти телефона да не би да е заразен с няколко от най-добрите програми,но всичко е наред.
Трябва ли да плащам тези задължения,писах също и до комисия за защита на потребителя,но нямам все още отговор. Благодаря предварително на всички.И моля да бъда извинен,ако темата която пускам е представена грешно