ОДАНС ТРАВЕЛ
Публикувано на: 06 Окт 2012, 18:41
Здравейте колеги,
Бих искал да Ви споделя едно мое мнение за организирана екскурзия от ОДАНС ТРАВЕЛ EOOД в Париж и Лондон..
В началото на месец юли 2012г. реших да осъществя мое желание и да посетя определени дестинации - Париж и Лондон. За целта прегледах няколко обяви в интернет пространството. Попаднах на предложение от туристическа агения ОДАНС ТРАВЕЛ ЕООД, седалище в гр. София. Екскурзията следваше да се проведе в периода 19.08.2012г. - 26.08.2012г. Първоначално нямаше места, но в последствие ми се обадиха /от друга агенция, с която контактувах/, че 2 места са се освободили за тази дата.. Заплатих екскурзията, подписах договор ...Тъй като досега не бях пътувал в организирано мероприятие предполагах, че преди срещата на групата следваше да се свържат с мен и компанията, която бяхме и да ни информират първоначално за детайлите и т.н...Никой не е обади. От посредническата агенция ми беше предадено, че в ...часа на ....трябва да сме на летището в София където се събираме групата, като ми дадоха тел. на нашия преводач, който ще ни съпровожда ...Обадих се на преводача /жена/ и в разговора разбрах, че тя работи с ОДАНС ТРАВЕЛ за първи път. Успокоих се малко, когато ми сподели, че вече няколко пъти е била в Париж.., въпреки, че в Лондон не беше ходила..
През по-голямата част от екскурзията, организацията не беше толкова добре, колкото предполагахме всички. За едни мероприятия /по-интересни/ заложени предварително в програмата нямаше достатъчно време, а за други, имаше време повече от необходимото.. Хотелът в Париж беше в краен квартал, с по-малки стаи. В лондон локацията на хотела беше добра, с по-големи стаи, но в по-лошо състояние от тези в Париж.. И именно порди недобрата организация части от групата сами си планираха екскурзиите и времето беше максимално използвано за опознаване на по-интересните места в тези градове..Интересното беше, че за някои предварително посочени места в програмата на екскурзиите екскурзоводът не знаеше, че предварително следва да се направи заявка за посещение, или че не работят в определени дни ...Когато посещавахме определени места, планирани в програмата се заплащаше освен вход за посещение и такса за самата туристическа агенция, без да ни се издаде касов бон или друг документ. В автобуса се продаваха и напитки...
И тук идва най-интересното..В един от дните, когато пребивавахме в Лондон следваше да се проведе екскурзия до няколко близки града, както и посещение на Оксфорд - един от най-титулованите университети ..Определени туристи от групата споделиха, че са се записали на екскурзията само заради това посещение..Само ще допълня, че се предвижвахме от Париж до Лондон и обратно с транспорт на туристическата агенция. Шофьорът определено добре си знаеше маршрута, но ..нямаше осигурен телефон от работодателя си за обратна връзка и в случай на проблем..И така почти през цялата екскурзия.. За какво Ви казвам това ще разберете сега..През въпросния ден посетихме първата дестинация - Замъка Уороуик / надявам се да не се бъркам с имената/. Първоначално ни беше определено време за псоещение около 1.30 мин. След като влязохме през портала установихме, че за преден път определеното време беше крайно недостатъчно - площта на самия замък е голяма, а освен това имаше и градини и други места, които най-малкото трябваше да се видят. Сумата, която заплатихме за вход не беше малка..И така, повечето от нас не успяха да видят почти нищо и а усетят от духа на Замъка ..Както и да е ..След това тръгнахме за Стафорт на Ейвън - градът на Шекспир..Тук се случи кулминацията..Времето през целия ден беше ветровито, дори заваля. В определения час, автобусът го нямаше на паркинга, където екскурзоводката ни беше казала да чакаме ...и така 2 часа и половина..Шофьорът нали няма телефон и екскурзоводката няма как да се свърже с него ..Общо взето двамата нещо не се разбираха, а потърпевши бяхме ние.. Наближаваше 19.00ч., когато решихме да отидем до ж.п. гарата и да се приберем до Лондон с влак, тъй като автобусът все още го нямаше. Аз и още двама души решихме да с еобадим в полоцията и да запитаме дали случайно няма регистриран инцидент с автобус / по скоро бус/ с българска регистрация. Все пак може всичко да се е случило..Споделих намерението си на екскурзоводката и тя каза, че няма смисъл да звъним в РУ, нея това не я интересувало, а шофьорът сам щял да се справи..Както и да е - аз се обадих и говорих около 11 мин като оставих координати в случай, че има инцидент да се свържат с нас - групата. Все пак сме в друга държава и след като шофьорът няма телефон е логично да се обадим. Дори смятахме да останем до по-късно и да го потърсим, но само в един час имаше влак за Лондон, затова тръгнахме..Пллатихме си билетите за влака /25 паунда/.. Вместо очакваното да се приберем в Лондон около 17.00ч. пристигнахме в 23.00ч. Повечето от нас бяха по-леко облечени и ..настинали. Всички бяхме разочаровани, че не посетихме Оксфорд..На следващия ден се разбра, че шофьорът и екскурзоводката нещо не са се разбрали къде са се чакаме или поне това беше обяснениято. От тогава до края на екскурзията те двамаа не си говориха ..а когато го правека си викаха ..Е, представете си колко е приятно това докато пътуваме в автобуса и да слушаме техните разговори..
След този инцидент, запитахме екскурзоводката за това дали ще има възможност да посетим Оксфорд, тъй като е бил планиран в програмата, а не сме го посетили; как ще бъдем компенсирани за заплащането на билетите за влака; за престоя повече от 2.30 часа, част от които прекарани на вятър и дъжд..Разбирате, че тук въпросът стои принципно, тъй като е недопустимо спред мен поради неразбирателство между двама дупи – екскурзовод и шофьор всички туристи да не посетят предварително обявено мероприятие.
Отговорът беше, че в Оксфорд няма да има възможност да се отиде; че ще ни върнат само по 10 евро на човек и че няма да заплащане въпросната екскурзия, която беше с цена от 20 евро за посещение на трите определени места, от които ние посетихме 2. Ние категорично настояхме пред екскурзоводката да се свърже с управителите на туристическата агенция ОДАНС ТРАВЕЛ, за да преразгледат позицията си, тъй като най-малкото подобно отношение според нас беше некоректно, нелоялно. Обясни ни се, че в самолета / когато се прибирахме/ ще напишем мненията си и от агенцията ще се свържат с нас да ни доплатят разликата с цел да ни компенсират адекватно..Повечето от нас бяха скептично настроени, защото предположихме, че ако туристическата агенция искаше да си запази доброто име още по време на екскурзията щеше да предложи варианти, а не да чакаме пост фактум да се случи нещо ..Тва ни наведе на мнението, че е несериозно отношението им към нас – туристите.
Както и очаквахме, отговор от агенцията нямаше почти седмица. Затова аз реших да се обадя и да ги попитам дали са разгледали жалбите ни и какво становище ще вземат.. Помолиха ме да нашиша отново жалбата си и да им я изпратя по мейл..Направих го .../ Апропо още една комична ситуация – в хотела в Париж си забравих парфюма. Обадих се на рецепцията, когато вече се бях върнал в Българияи обсъдихме как да си го върна. От екскурзоводката бях разбрал, че след няколко дни ще има отново група от същата агенция и затова се рзбрахме да го предадат на другата група, като рпедварително се уточним на кото точно ще го дадат. / Когато изпратих за втори път жалбата си, обясних на служител от агенцията за ситуацията за парфюма и тя ми обеща, че ще до гоставят, когато се върне групата..На следващия ден получих в отговор писмото по-долу, което Ви копирам дословно..
Наистина – не очаквах подобно отношение, като моето мнение, че стилът определено е ироничен ..Да не говорим, че липсваше каквото и да е посочване на автора на писмото .....Да им заплатя за транспортирането на парфюма ..Представяте ли си ?!!!! Или че невъзможността да се посети Оксфорд не било съществено .. Или защо съм се бил обадил и да съобщава за шофьора им ...Наистина оставям тези редове от отговорът им без коментар. Написах им отговор, че оставям те да решат дали да ми доставят парфюма и да ми заплатят телефонния разговор .Изчаках повече от месец и до сега ..Отговор няма.
За другите ситуации по време на екскурзията няма да Ви разказвам ...
Сега обсъждаме с други туристи какви следващи действия да предприемем / ако имате предложения ще се радвам да ги споделите/ ..но каквито и да са, фактът на разочерованието няма как да се заличи, а освен това и огорчението от отношението на тази туристическа агенция ОДАНС ТРАВЕЛ.
Бих искал да Ви споделя едно мое мнение за организирана екскурзия от ОДАНС ТРАВЕЛ EOOД в Париж и Лондон..
В началото на месец юли 2012г. реших да осъществя мое желание и да посетя определени дестинации - Париж и Лондон. За целта прегледах няколко обяви в интернет пространството. Попаднах на предложение от туристическа агения ОДАНС ТРАВЕЛ ЕООД, седалище в гр. София. Екскурзията следваше да се проведе в периода 19.08.2012г. - 26.08.2012г. Първоначално нямаше места, но в последствие ми се обадиха /от друга агенция, с която контактувах/, че 2 места са се освободили за тази дата.. Заплатих екскурзията, подписах договор ...Тъй като досега не бях пътувал в организирано мероприятие предполагах, че преди срещата на групата следваше да се свържат с мен и компанията, която бяхме и да ни информират първоначално за детайлите и т.н...Никой не е обади. От посредническата агенция ми беше предадено, че в ...часа на ....трябва да сме на летището в София където се събираме групата, като ми дадоха тел. на нашия преводач, който ще ни съпровожда ...Обадих се на преводача /жена/ и в разговора разбрах, че тя работи с ОДАНС ТРАВЕЛ за първи път. Успокоих се малко, когато ми сподели, че вече няколко пъти е била в Париж.., въпреки, че в Лондон не беше ходила..
През по-голямата част от екскурзията, организацията не беше толкова добре, колкото предполагахме всички. За едни мероприятия /по-интересни/ заложени предварително в програмата нямаше достатъчно време, а за други, имаше време повече от необходимото.. Хотелът в Париж беше в краен квартал, с по-малки стаи. В лондон локацията на хотела беше добра, с по-големи стаи, но в по-лошо състояние от тези в Париж.. И именно порди недобрата организация части от групата сами си планираха екскурзиите и времето беше максимално използвано за опознаване на по-интересните места в тези градове..Интересното беше, че за някои предварително посочени места в програмата на екскурзиите екскурзоводът не знаеше, че предварително следва да се направи заявка за посещение, или че не работят в определени дни ...Когато посещавахме определени места, планирани в програмата се заплащаше освен вход за посещение и такса за самата туристическа агенция, без да ни се издаде касов бон или друг документ. В автобуса се продаваха и напитки...
И тук идва най-интересното..В един от дните, когато пребивавахме в Лондон следваше да се проведе екскурзия до няколко близки града, както и посещение на Оксфорд - един от най-титулованите университети ..Определени туристи от групата споделиха, че са се записали на екскурзията само заради това посещение..Само ще допълня, че се предвижвахме от Париж до Лондон и обратно с транспорт на туристическата агенция. Шофьорът определено добре си знаеше маршрута, но ..нямаше осигурен телефон от работодателя си за обратна връзка и в случай на проблем..И така почти през цялата екскурзия.. За какво Ви казвам това ще разберете сега..През въпросния ден посетихме първата дестинация - Замъка Уороуик / надявам се да не се бъркам с имената/. Първоначално ни беше определено време за псоещение около 1.30 мин. След като влязохме през портала установихме, че за преден път определеното време беше крайно недостатъчно - площта на самия замък е голяма, а освен това имаше и градини и други места, които най-малкото трябваше да се видят. Сумата, която заплатихме за вход не беше малка..И така, повечето от нас не успяха да видят почти нищо и а усетят от духа на Замъка ..Както и да е ..След това тръгнахме за Стафорт на Ейвън - градът на Шекспир..Тук се случи кулминацията..Времето през целия ден беше ветровито, дори заваля. В определения час, автобусът го нямаше на паркинга, където екскурзоводката ни беше казала да чакаме ...и така 2 часа и половина..Шофьорът нали няма телефон и екскурзоводката няма как да се свърже с него ..Общо взето двамата нещо не се разбираха, а потърпевши бяхме ние.. Наближаваше 19.00ч., когато решихме да отидем до ж.п. гарата и да се приберем до Лондон с влак, тъй като автобусът все още го нямаше. Аз и още двама души решихме да с еобадим в полоцията и да запитаме дали случайно няма регистриран инцидент с автобус / по скоро бус/ с българска регистрация. Все пак може всичко да се е случило..Споделих намерението си на екскурзоводката и тя каза, че няма смисъл да звъним в РУ, нея това не я интересувало, а шофьорът сам щял да се справи..Както и да е - аз се обадих и говорих около 11 мин като оставих координати в случай, че има инцидент да се свържат с нас - групата. Все пак сме в друга държава и след като шофьорът няма телефон е логично да се обадим. Дори смятахме да останем до по-късно и да го потърсим, но само в един час имаше влак за Лондон, затова тръгнахме..Пллатихме си билетите за влака /25 паунда/.. Вместо очакваното да се приберем в Лондон около 17.00ч. пристигнахме в 23.00ч. Повечето от нас бяха по-леко облечени и ..настинали. Всички бяхме разочаровани, че не посетихме Оксфорд..На следващия ден се разбра, че шофьорът и екскурзоводката нещо не са се разбрали къде са се чакаме или поне това беше обяснениято. От тогава до края на екскурзията те двамаа не си говориха ..а когато го правека си викаха ..Е, представете си колко е приятно това докато пътуваме в автобуса и да слушаме техните разговори..
След този инцидент, запитахме екскурзоводката за това дали ще има възможност да посетим Оксфорд, тъй като е бил планиран в програмата, а не сме го посетили; как ще бъдем компенсирани за заплащането на билетите за влака; за престоя повече от 2.30 часа, част от които прекарани на вятър и дъжд..Разбирате, че тук въпросът стои принципно, тъй като е недопустимо спред мен поради неразбирателство между двама дупи – екскурзовод и шофьор всички туристи да не посетят предварително обявено мероприятие.
Отговорът беше, че в Оксфорд няма да има възможност да се отиде; че ще ни върнат само по 10 евро на човек и че няма да заплащане въпросната екскурзия, която беше с цена от 20 евро за посещение на трите определени места, от които ние посетихме 2. Ние категорично настояхме пред екскурзоводката да се свърже с управителите на туристическата агенция ОДАНС ТРАВЕЛ, за да преразгледат позицията си, тъй като най-малкото подобно отношение според нас беше некоректно, нелоялно. Обясни ни се, че в самолета / когато се прибирахме/ ще напишем мненията си и от агенцията ще се свържат с нас да ни доплатят разликата с цел да ни компенсират адекватно..Повечето от нас бяха скептично настроени, защото предположихме, че ако туристическата агенция искаше да си запази доброто име още по време на екскурзията щеше да предложи варианти, а не да чакаме пост фактум да се случи нещо ..Тва ни наведе на мнението, че е несериозно отношението им към нас – туристите.
Както и очаквахме, отговор от агенцията нямаше почти седмица. Затова аз реших да се обадя и да ги попитам дали са разгледали жалбите ни и какво становище ще вземат.. Помолиха ме да нашиша отново жалбата си и да им я изпратя по мейл..Направих го .../ Апропо още една комична ситуация – в хотела в Париж си забравих парфюма. Обадих се на рецепцията, когато вече се бях върнал в Българияи обсъдихме как да си го върна. От екскурзоводката бях разбрал, че след няколко дни ще има отново група от същата агенция и затова се рзбрахме да го предадат на другата група, като рпедварително се уточним на кото точно ще го дадат. / Когато изпратих за втори път жалбата си, обясних на служител от агенцията за ситуацията за парфюма и тя ми обеща, че ще до гоставят, когато се върне групата..На следващия ден получих в отговор писмото по-долу, което Ви копирам дословно..
Наистина – не очаквах подобно отношение, като моето мнение, че стилът определено е ироничен ..Да не говорим, че липсваше каквото и да е посочване на автора на писмото .....Да им заплатя за транспортирането на парфюма ..Представяте ли си ?!!!! Или че невъзможността да се посети Оксфорд не било съществено .. Или защо съм се бил обадил и да съобщава за шофьора им ...Наистина оставям тези редове от отговорът им без коментар. Написах им отговор, че оставям те да решат дали да ми доставят парфюма и да ми заплатят телефонния разговор .Изчаках повече от месец и до сега ..Отговор няма.
За другите ситуации по време на екскурзията няма да Ви разказвам ...
Сега обсъждаме с други туристи какви следващи действия да предприемем / ако имате предложения ще се радвам да ги споделите/ ..но каквито и да са, фактът на разочерованието няма как да се заличи, а освен това и огорчението от отношението на тази туристическа агенция ОДАНС ТРАВЕЛ.