И още нещо, Hidden.
Обръщай по-малко внимание на машинациите на Конституционния съд.
Много странно (а и плачевно) е в случая, е че понятие за правораздаване ни дава институция, която сама се е обявила, че
не извършва правораздаване (РКС 18, 1993).
Конституционния съд е една строго случайна институция и не е плод на историческа необходимост. Конституционната дейност (контрол) станала буквално на мода след прословутото дело William Marbury vs. James Madison от 1803 г.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marbury_v._MadisonВъзникнал като отделна институция едва през 1920 г. в Австрия, Конституционният съд започва грубо и нагло да присвоява народен суверенитет. И както се изразява Морис Дюверже : "това е една извънпарламентарна институция, която присвоява народен суверенитет чрез анулирането на актовете на изразителя на този суверенитет - народният представителен орган, а от там и на неговия носител - народа".
Дейността на българския Конституционен "съд" страда от не малко противоречия и аз не съм склонен да му вярвам.
Този "съд" приема в РКС 19/1993 и в РКС 2/1996, че собствеността на
държавата и общините била публична или
частна в зависимост от
предназначението им С Определение от 1991 г. съдът постановява, че контрол за конституционност подлежат само законите след влизане в сила на Конституцията, после пък през 1996 г., че контролът и възможен и по отношение на заварили Конституцията закони
Могат да се посочат още много примери
Още по-плачевно е твърдението, от цитата, който Hidden предостави, че особните юрисдикции, каквато е КЗК, не били правораздавателни органи
Ние вече доказахме,
че те СА правораздавателни органи и препращаме неправораздавателния Конституционен съд към Народната библиотека да учат що е
правораздаване.