Мимики и жестове скланят към педофилия и зоофилия
Публикувано на: 12 Авг 2010, 15:34
Постановление на Окръжна прокуратура - гр. Пазарджик от 17.05.2010 г.
Стефан Янев - прокурор при Окръжна прокуратура гр. Пазарджик, като се запознах с материалите по преписка Вх. № 927/2010г. на Окръжна прокуратура гр. Пазарджик,
Установих:
Преписката е образувана по повод сигнал от Добромир Добрев от гр. София до Главния прокурор на РБ, ВАП на РБ и др. адресати срещу чл.14 от наредбата за обществения ред в Община Пазарджик.
От направената проверка се установи, че Наредбата за обществения ред в Община Пазарджик е приета с решение № 61/27.04.2006г., изменена и допълнена с решение № 211/12.11.2009г. на Общински съвет гр. Пазарджик. Обществените отношения, които са предмет на уреждане на наредбата са посочени в чл.1 ал.1 от нея. Това са общественият ред и спокойствието на гражданите, спазването на морално-етичните норми на поведение, организацията и редът при извършване на търговска дейност, транспортното обслужване, поддържането на чистотата; естетиката, хигиената и зелените площи на територията на Община Пазарджик, с оглед осигуряване здравето, спокойствието и отдиха на гражданите, както и защита на техните права. Като подзаконов нормативен акт тя е от местно значение. Съгласно чл.1 ал.3 от нея разпоредбите й са задължителни за всички физически и юридически лица, които постоянно или временно пребивават или упражняват търговска дейност на територията на общината.
Всяка общност си има свои нравствени правила и норми на поведение. Като общност населението на община Пазарджик има представители в Общински съвет гр. Пазарджик, които са длъжни да следят спазването на тези правила и да ги защитават. За тази цел представителите на населението на общината на основание чл.21 ал.1 т.23 във връзка с ал.2 от ЗМСМА са решили да приемат, изменят и допълнят Наредбата за обществения ред в община Пазарджик, като в нея са включили специфични правила, характерни за поведението, защитата и морала на местното население.
В тази посока е раздел II от Наредбата. В него са включени правила, които осигуряват обществения ред, спокойствието на гражданите и морално етичните норми на поведение. В този раздел е включен нов чл.14, който гласи ”Забранява се публично демонстриране и изразяване на сексуална и други ориентация на обществени места. Нормата е забранителна, но в същността си охранява морала на населението в общината. За да разберем това, трябва да преминем към изясняване на понятията.
Според обекта на насоченост има различни видове сексуална ориентация. Ориентация на едни индивиди на човешкия род към други индивиди от същия род. Тя включва хомосексуалната, бисексуалната, хетеросексуалната, сексуалната ориентация към стари хора – геронтофилия, ориентацията към деца – педофилия и т.н. Друга ориентация със сексуална насоченост включва ориентация на индивиди от човешкия род към птици и животни – содомия, към мъртви трупове и тела – некрофилия, към дрехи, предмети и приспособления – фетишизъм. Трета сексуалнна ориентация включва насоченост на индивиди от човешкия род към самите себе си – онанисти, маструбисти и ексхибиционисти и т.н.
Ако изходим от естествения закон в природата за възпроизводството на човешкия род по създаване на деца, ще видим, че той е свързан с половото съединяване на индивиди от мъжки и женски род, от което следва, че сексуалната ориентация между мъж и жена с цел създаване на деца е естествена, тъй като отговаря на естествения закон за възпроизводство на рода. Всеки индивид обаче си има право на избор, личен живот и мнение, дали ще си избере естествена или противоестествена сексуална ориентация. Тъй като сексуалната ориентация на индивида е нещо интимно, обикновено тя се споделя с други индивиди или съмишленици интимно. Публичната й изява и демонстрация води до безсрамие, груба откровеност и пренебрежително отношение към обществения морал.
Като изходим от начините на изразяване чрез думи, жестове, мимики и възклицания и начините на демонстриране чрез показване, чрез обясняване по нагледен начин, чрез представяне на картини, образи и филми, чрез поведение, чрез агитиране, предлагане и склоняване, ще разберем, че сексуалната ориентация на показващите се индивиди пред разнородна публика или влиза в конфликт с морала на наблюдаващите ги лица, или отклонява тези лица от собствената им ориентация като ги развращава. Това обаче е пагубно за самото oбщество. Няма значение с каква ориентация е то или с каква ориентация е авторът на изявата. Още по-пагубно е въздействието, когато това става на публични места. Но нека разгледаме няколко варианта на подобни изяви.
Разголени травестити показват атрибутите си пред ученици и деца, минавайки пред училищата и детските градини в общината. Ексибиционисти, онанисти и мастурбиращи със свалени панталони и поли, пипайки се по интимните части, ги показват пред гражданите в центъра на общината. Хетеросексуални проститутки и нимфоманки изразяват своята ориентация чрез агитация и набиране на клиенти пред сградата на общината,
Сдружение от педофили припипва децата, които си играят в градската градина близо до общината или правят голо парти заедно с децата в градския плаж на общината.
Хетеросексуални двойки демонстрират сексуалната си ориентация на рекламни легла пред мебелния магазин в центъра на общината. Хетеросексуални сводници набират лица за сексуални услуги в страната и чужбина по улиците на общината.
Бисексуални тройки, хомосексуалисти и лесбийки демонстрират сексуалната си ориентация чрез показни действия на тревата пред разхождащите се граждани в градската градина на общината.
Група герантофили или група некрофили демонстрират подвизите си и агитират местното население, като правят презентация на сексуалната си ориентация със снимки, образи и филми на мултимедиен екран пред театъра на общината.
Група содомисти изразяват и демонстрират сексуалната си ориентация с екзотични животни пред група посетители в зоологическата градина на общината и т.н.
Виждаме, че само по себе си публичното демонстиране и изразяване на интимната сексуална ориентация на индивида на обществени места се проявавя като форма на разврат. В европейското и националното законодателство липсва признато право на разврат. Развратни действия и поведения се санкционират и от наказателното законодателство.
Правото на мнение, на личен живот, на споделяне на своята идентичност на сексуална ориентация с други индивиди, правото на свободни събрания и сдружения на съмишленици са съвсем друго нещо. Тези права изобщо не влизат в противоречие с текста на чл. 14 от Наредбата, който всъщност представлява забрана за разврат на обществени места. Нормата важи за всички лица, намиращи се на територията на общината, а не за определени кръгове от обществото.
С чл. 14 от Наредбата не се нарушава и правото на протест на индивида чрез митинги, манифестации или демонстраии, тъй като целта на сексуалните прояви пред публика са показен разврат.
Обществената ценност, която се защитава от забраната за показен разврат в чл.14 от Наредбата, е запазване на морално-етичните норми на поведение на гражданиете от общината. В случая не са налице предпоставки за намеса на прокуратурата срещу чл.14 от Наредбата по реда на АПК.
С оглед изложеното и на основание чл.16, ал.1, т.1 от АПК,
П о с т а н о в и х:
Очаквам намеса от страна на ОП Пазарджик по реда на АПК срещу чл.14 от Наредбата за обществения ред в Обшина Пазарджик и прекратявам преписката.
Да се уведоми Добромир Добрев от гр. София.
Копие от постановлението да се изпрати на ВАП на РБ за сведение.
17.05.2010 год, ПРОКУРОР
гр. Пазарджик /СТ. ЯНЕВ/
Стефан Янев - прокурор при Окръжна прокуратура гр. Пазарджик, като се запознах с материалите по преписка Вх. № 927/2010г. на Окръжна прокуратура гр. Пазарджик,
Установих:
Преписката е образувана по повод сигнал от Добромир Добрев от гр. София до Главния прокурор на РБ, ВАП на РБ и др. адресати срещу чл.14 от наредбата за обществения ред в Община Пазарджик.
От направената проверка се установи, че Наредбата за обществения ред в Община Пазарджик е приета с решение № 61/27.04.2006г., изменена и допълнена с решение № 211/12.11.2009г. на Общински съвет гр. Пазарджик. Обществените отношения, които са предмет на уреждане на наредбата са посочени в чл.1 ал.1 от нея. Това са общественият ред и спокойствието на гражданите, спазването на морално-етичните норми на поведение, организацията и редът при извършване на търговска дейност, транспортното обслужване, поддържането на чистотата; естетиката, хигиената и зелените площи на територията на Община Пазарджик, с оглед осигуряване здравето, спокойствието и отдиха на гражданите, както и защита на техните права. Като подзаконов нормативен акт тя е от местно значение. Съгласно чл.1 ал.3 от нея разпоредбите й са задължителни за всички физически и юридически лица, които постоянно или временно пребивават или упражняват търговска дейност на територията на общината.
Всяка общност си има свои нравствени правила и норми на поведение. Като общност населението на община Пазарджик има представители в Общински съвет гр. Пазарджик, които са длъжни да следят спазването на тези правила и да ги защитават. За тази цел представителите на населението на общината на основание чл.21 ал.1 т.23 във връзка с ал.2 от ЗМСМА са решили да приемат, изменят и допълнят Наредбата за обществения ред в община Пазарджик, като в нея са включили специфични правила, характерни за поведението, защитата и морала на местното население.
В тази посока е раздел II от Наредбата. В него са включени правила, които осигуряват обществения ред, спокойствието на гражданите и морално етичните норми на поведение. В този раздел е включен нов чл.14, който гласи ”Забранява се публично демонстриране и изразяване на сексуална и други ориентация на обществени места. Нормата е забранителна, но в същността си охранява морала на населението в общината. За да разберем това, трябва да преминем към изясняване на понятията.
Според обекта на насоченост има различни видове сексуална ориентация. Ориентация на едни индивиди на човешкия род към други индивиди от същия род. Тя включва хомосексуалната, бисексуалната, хетеросексуалната, сексуалната ориентация към стари хора – геронтофилия, ориентацията към деца – педофилия и т.н. Друга ориентация със сексуална насоченост включва ориентация на индивиди от човешкия род към птици и животни – содомия, към мъртви трупове и тела – некрофилия, към дрехи, предмети и приспособления – фетишизъм. Трета сексуалнна ориентация включва насоченост на индивиди от човешкия род към самите себе си – онанисти, маструбисти и ексхибиционисти и т.н.
Ако изходим от естествения закон в природата за възпроизводството на човешкия род по създаване на деца, ще видим, че той е свързан с половото съединяване на индивиди от мъжки и женски род, от което следва, че сексуалната ориентация между мъж и жена с цел създаване на деца е естествена, тъй като отговаря на естествения закон за възпроизводство на рода. Всеки индивид обаче си има право на избор, личен живот и мнение, дали ще си избере естествена или противоестествена сексуална ориентация. Тъй като сексуалната ориентация на индивида е нещо интимно, обикновено тя се споделя с други индивиди или съмишленици интимно. Публичната й изява и демонстрация води до безсрамие, груба откровеност и пренебрежително отношение към обществения морал.
Като изходим от начините на изразяване чрез думи, жестове, мимики и възклицания и начините на демонстриране чрез показване, чрез обясняване по нагледен начин, чрез представяне на картини, образи и филми, чрез поведение, чрез агитиране, предлагане и склоняване, ще разберем, че сексуалната ориентация на показващите се индивиди пред разнородна публика или влиза в конфликт с морала на наблюдаващите ги лица, или отклонява тези лица от собствената им ориентация като ги развращава. Това обаче е пагубно за самото oбщество. Няма значение с каква ориентация е то или с каква ориентация е авторът на изявата. Още по-пагубно е въздействието, когато това става на публични места. Но нека разгледаме няколко варианта на подобни изяви.
Разголени травестити показват атрибутите си пред ученици и деца, минавайки пред училищата и детските градини в общината. Ексибиционисти, онанисти и мастурбиращи със свалени панталони и поли, пипайки се по интимните части, ги показват пред гражданите в центъра на общината. Хетеросексуални проститутки и нимфоманки изразяват своята ориентация чрез агитация и набиране на клиенти пред сградата на общината,
Сдружение от педофили припипва децата, които си играят в градската градина близо до общината или правят голо парти заедно с децата в градския плаж на общината.
Хетеросексуални двойки демонстрират сексуалната си ориентация на рекламни легла пред мебелния магазин в центъра на общината. Хетеросексуални сводници набират лица за сексуални услуги в страната и чужбина по улиците на общината.
Бисексуални тройки, хомосексуалисти и лесбийки демонстрират сексуалната си ориентация чрез показни действия на тревата пред разхождащите се граждани в градската градина на общината.
Група герантофили или група некрофили демонстрират подвизите си и агитират местното население, като правят презентация на сексуалната си ориентация със снимки, образи и филми на мултимедиен екран пред театъра на общината.
Група содомисти изразяват и демонстрират сексуалната си ориентация с екзотични животни пред група посетители в зоологическата градина на общината и т.н.
Виждаме, че само по себе си публичното демонстиране и изразяване на интимната сексуална ориентация на индивида на обществени места се проявавя като форма на разврат. В европейското и националното законодателство липсва признато право на разврат. Развратни действия и поведения се санкционират и от наказателното законодателство.
Правото на мнение, на личен живот, на споделяне на своята идентичност на сексуална ориентация с други индивиди, правото на свободни събрания и сдружения на съмишленици са съвсем друго нещо. Тези права изобщо не влизат в противоречие с текста на чл. 14 от Наредбата, който всъщност представлява забрана за разврат на обществени места. Нормата важи за всички лица, намиращи се на територията на общината, а не за определени кръгове от обществото.
С чл. 14 от Наредбата не се нарушава и правото на протест на индивида чрез митинги, манифестации или демонстраии, тъй като целта на сексуалните прояви пред публика са показен разврат.
Обществената ценност, която се защитава от забраната за показен разврат в чл.14 от Наредбата, е запазване на морално-етичните норми на поведение на гражданиете от общината. В случая не са налице предпоставки за намеса на прокуратурата срещу чл.14 от Наредбата по реда на АПК.
С оглед изложеното и на основание чл.16, ал.1, т.1 от АПК,
П о с т а н о в и х:
Очаквам намеса от страна на ОП Пазарджик по реда на АПК срещу чл.14 от Наредбата за обществения ред в Обшина Пазарджик и прекратявам преписката.
Да се уведоми Добромир Добрев от гр. София.
Копие от постановлението да се изпрати на ВАП на РБ за сведение.
17.05.2010 год, ПРОКУРОР
гр. Пазарджик /СТ. ЯНЕВ/