начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Помощ срещу банка ОББ

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Помощ срещу банка ОББ

Мнениеот plimzy » 10 Дек 2013, 15:29

Привет,

Преди повече от три месеца кредитната ми карта бе "източена". Информирах банката веднага, след като видях известието. Попълнил съм всички необходими (според банката) документи в първите работни часове. Към банката съм подал и входящ номер от жалбата, която трябвало да подам по случая в близкото 6-то РУП.

Месец след жалбата проверих в банката - уверяваха ме, че няма нищо за мене и сякаш случайно в една папка се появи писмо, което било до мене и не било възможно аз да не съм знаел и никой да не ми се е обадил. В писмото накратко ме информираха, че разглеждането на жалбата ми ще се забави(без посочен срок!?) и ме подканяха да представя входящ номер от жалба към МВР - нещо, което вече бях направил седмици по-рано.

В началото на декември, след поредния ми разговор с телефонния център на банката, относно безумното забавяне изведнъж по картата ми се появи сума. Тази сума обаче се оказва с повече от 100/сто/ лева по-малка от липсващата. Няколко часа по-късно любезно момиче от телефонния център ме информира, че сумата ми е възстановена. На въпроса: "Кога да очаквам останалата част?" - получих първо изненада и след кратко ровене отговор, че са ми "...удържани 15% по чл. 53 от закона за платежните услуги и платежните инструменти...". Бях уверен от нея, че най-късно в понеделник (9.12.2013) ще мога да получа това банково решение писмено в клон на банката. Вчера бях там, според уговорката и след 20мин издирване на обещаният ми документ се оказа, че липсва.

Проверих чл. 53 от ЗПУПС, който ми се стори единственият с близко име до споменатия - не открих основание за каквито и да било видове удръжки или такси.

Наскоро подобна случка преживя и мой колега - отне му три посещения, в рамките на четири работни дни, от които последното бе, за да си получи нова карта, а парите му бяха възстановени преди това. Естествено банката е различна.
Аз загубих седмица само в 6то РУП, където милите нам пазители ме пратиха в НСБОП?!?! ... и до ден днешен се опитвам да забравя ... не пожелавам на никого да му се налага да се потапя толкова дълбоко във висините на интелекта в тези институции.

Може би съм твърде афектиран в момента, но се надявам адвокат да намери основание да съдим тази банка за граничещото с безумие (според мене) поведение. Може би е полезно да спомена, че вече загубих топлите си чувства и не съществува нещо, което да ме задържа при банката, като например задължения по кредити и/или подобни и съм готов да се разделя с нея по всяко време.

Разбира се и други полезни коментари и съвети са добре дошли.

Горното сякаш покрива по-важните моменти от случката - пишете, ако трябва нещо да допълвам.
plimzy
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 10 Дек 2013, 14:01

Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 83 госта


cron