Страница 1 от 1

Съвет и помощ при проблем с он-лайн сайт за пазаруване.

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2024, 08:37
от leia76
Здравейте, моля за Ваш съвет, защото при връщане на стока (дрехи), поръчани от въпросният сайт (фешън дейс), не ми възстановяват сумата.

14 дневният срок описан в самият сайт за връщане на сумата е изтекъл.

Имам номер на товарителницата с която им изпратих дрехите обратно .

Когато се въведе номерът и, в сайта на куриера се вижда, че стоките са пристигнали отдавна в техен склад.

При разговор с тях повтарят едно и също, че ще проверят и ще се обадят. И така.....нищо не се случва.

Знам, че сайта е регистриран в Румъния, та в този смисъл, Комисия за защита на потребителите, ще помогне ли?
Моля и за всякакви практични съвети.

Желая Ви, успешна седмица!!!