Мобилен оператор, СГ Груп - проблем

Здравейте, преди време използвах услугите на Виваком. Договорът ми беше за 1 година и след като изтече, реших , че няма да използвам повече услугите на компанията. За моя изненада , договорът се подновил автоматично ... Отидох до офис на Виваком и ми обясниха, че трябва да си платя задълженията и тогава мога да подам заявление за спиране на услугата. Стриктно изпълних указанията. Сложиха ми входящ номер на заявлението , говорих с оператор, обяснявайки му причините, поради които не искам да бъда повече абонат на компанията. Преди да си тръгна от офиса , попитах изрично служителката дали това е всичко и тя ми даде положителен отговор и няма да имам повече ядове. Да, ама не ... След няколко месеца продължих да получавам фактури от виваком . Веднага се обадих на оператор и той ми даде странно обяснение, че услугата ми е неактивна, но все пак трябва да заплатя. Реших да не плащам , но преди няколко дни ми се обадиха от SG Group и обявиха, че дължа 36 лева , а Виваком са техни клиенти. Чудя се какво да сторя . Мисля си да подам жалба първо до Виваком, а след това и до комисията за защита на потребителите. Моля, дайте някакви съвети . Възможно е и да не съм прав 
