Страница 1 от 1

Писмени доклади на управителя и контрольора

МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2012, 11:24
от todorb2000
Предстои смяна на управлението на етажната собственост. Не сме правили събрание от 19 декември 2010г..
Моля, споделете вашия опит по докладите на управителя и контрольора на етажната собственост.
Имам опасението, че статуквото при управлението на етажната собственост, където живея е на позиции, противоречащи на ЗУЕС.
Разходите по управлението на етажната собственост се събират и плащат на апартамент, вместо на брой обитатели и собственици, за ремонтите на част съобразно притежаваните идеални части.
Няма акт на общото събрание, с който да са определени месечните вноски. Никой не е извършвал ревизия на касата.
На покрива има настанен мобилен оператор, който използва антени за ретранслиране на сигнал.
Имам представа от финансови отчети.

Как трябва да изглежда един доклад на контрольора и управителя?
Моля, посочете такъв, ако е възможно.

Закон за управление на етажната собственост
................... ................... ......
чл.23 (2) (Изм. - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Управителният съвет (управителят) се отчита с писмен доклад пред общото събрание в края на мандата си. Докладът и протоколите от заседанията на управителния съвет се оповестяват по реда на чл. 16, ал. 7.
чл.24 (9) (Доп. - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Контролният съвет (контрольорът) се отчита с писмен доклад пред общото събрание в края на мандата си. Докладът се предоставя за запознаване на всеки собственик, ползвател или обитател при поискване

Re: Писмени доклади на управителя и контрольора

МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2012, 20:23
от dikobraz
Имате ЛС.

Успех...

Re: Писмени доклади на управителя и контрольора

МнениеПубликувано на: 11 Сеп 2012, 11:30
от todorb2000
dikobraz написа:Имате ЛС.

Успех...

Благодаря Ви!