Как да разкараме некорктен професионален домоуправител
Публикувано на: 16 Яну 2023, 12:15
Опитваме се да изгоним всеизвестния Вход Мениджър, но са адски упорити- кърлежи.
Няма да изпадам в подробности, колко нехигиенични са във всякакво естество и каква кочина е блока ни, благодарение на техния професионализъм
----------------
Според тях им дължим 2000лв /и според тях сме длъжни да им ги възстановим/
Според нас касата ни трябва да е на + 5000лв
Харчили са пари при "неотложност" за /улуци, тръби, за суми над 1000лв без да свикат събрание/
Дребните суми до 200 лв за ремонти няма да ги коментирам...
--------------------------------------------------------------
Договора ни е изтекъл Октомври 2022!
До тук сме входирали искане по чл12 ал. 2 и ал. 3 от Зуес с над 65% от ЕС /входирано и към тях с входящ номер/
със следния дневен ред:
1. Прекратяване на правомощията им и преизбирането на нов домоуправител.
...И седим и чакаме 10 дневния срок във който те трябва да свикат събрание по нашия искан дневен ред.
Днес говорейки с тях, те тълкуват така закона чл.12 ал. 2 и ал. 3 от Зуес гласи: В 10 дневен срок ще определим дата на събранието, без конкретика за кога
Та въпроса е правилно ли тълкуват закона, защото ми се струва абсурдно да имат 10 дневен срок в който да свикат събрание, а това събрание може да е насрочено за след 5 месеца, но пък е обявено в този 10 дневен срок
Въобще има ли някакъв законов срок в който да изпълнят искането ни... и да се проведе така исканото от нас събрание
Казуса не търпи отлагане, защото към днешна дата не са ни плащани за 4 месеца абонаментите на асансьорите на стойност 1000лв и може всеки момент да ни ги спрат и с право...
По повод касовата наличност, ще имаме възможността да видим защо и от какво е дошъл минуса когато си вземем документацията от тях, защото сега отказват да ни запознаят с фактурите и неотложността на извършените рамонти, и мисля, че ще водим дело...
до тогава трябва просто да ги изгоним и да не трупаме задължения, и най-вече да не ни "ремонтират под неотложност"
Няма да изпадам в подробности, колко нехигиенични са във всякакво естество и каква кочина е блока ни, благодарение на техния професионализъм
----------------
Според тях им дължим 2000лв /и според тях сме длъжни да им ги възстановим/
Според нас касата ни трябва да е на + 5000лв
Харчили са пари при "неотложност" за /улуци, тръби, за суми над 1000лв без да свикат събрание/
Дребните суми до 200 лв за ремонти няма да ги коментирам...
--------------------------------------------------------------
Договора ни е изтекъл Октомври 2022!
До тук сме входирали искане по чл12 ал. 2 и ал. 3 от Зуес с над 65% от ЕС /входирано и към тях с входящ номер/
със следния дневен ред:
1. Прекратяване на правомощията им и преизбирането на нов домоуправител.
...И седим и чакаме 10 дневния срок във който те трябва да свикат събрание по нашия искан дневен ред.
Днес говорейки с тях, те тълкуват така закона чл.12 ал. 2 и ал. 3 от Зуес гласи: В 10 дневен срок ще определим дата на събранието, без конкретика за кога
Та въпроса е правилно ли тълкуват закона, защото ми се струва абсурдно да имат 10 дневен срок в който да свикат събрание, а това събрание може да е насрочено за след 5 месеца, но пък е обявено в този 10 дневен срок
Въобще има ли някакъв законов срок в който да изпълнят искането ни... и да се проведе така исканото от нас събрание
Казуса не търпи отлагане, защото към днешна дата не са ни плащани за 4 месеца абонаментите на асансьорите на стойност 1000лв и може всеки момент да ни ги спрат и с право...
По повод касовата наличност, ще имаме възможността да видим защо и от какво е дошъл минуса когато си вземем документацията от тях, защото сега отказват да ни запознаят с фактурите и неотложността на извършените рамонти, и мисля, че ще водим дело...
до тогава трябва просто да ги изгоним и да не трупаме задължения, и най-вече да не ни "ремонтират под неотложност"