Страница 1 от 1

Правоотношения приравнени на трудови

МнениеПубликувано на: 18 Авг 2011, 12:52
от lv_ivg
Въпросът ми е свързан със статута на председателя на Общински съвет.
При възникване на правоотношения с тях сключва ли се договор (на какво основание) или споразумение по чл. 107 от КТ? Кои са двете страни на договора или споразумението? От една страна председателя на ОбС, а от друга………? T.e. от кого трябва да е подписано? В какъв документ се определя времето, което се зачита за трудов стаж и професионален опит за изплащане на допълнително възнаграждение? Уведомлението до НАП по чл. 62, ал. 5 от КТ с БУЛСТАТА на съответната община ли се изпраща? Трябва ли де се извършват вписвания в трудова книжка? Как се оформя трудовата книжка – какво се вписва в графата наименование на предприятието? Кой следва да се подпише като работодател – редно ли е да е кмета на общината? Как се вписва промяна във възнаграждението? За основание на промяната номера на решението на Общинския съвет ли се упоменава?
Как се оформят отпуските? С какъв документ се оформя прекратяването?
Дано някой може да внесе малко яснота по тези въпроси, защото след два дни ровене из интернет, единственото на което попаднах е цитирането на писмо на МТСП (№94-ИИ-64 от 23.02.2005 г.), според което следва да се сключи споразумение по чл. 107 от КТ, но за останалите въпроси няма информация.