прекратявяне на срочен договор
Публикувано на: 17 Дек 2010, 12:46
Здравейте
От месец май 2006г рабатя на безсрочен трудов договор.По лични причини помолих работодателя да ме премести в друг град на същата длъжност.Преназначена бях с анекс към трудовия договр по чл.119 и във връзка с чл.68 ал.1 т3 от КТ за заместване на/посочено име и ЕГН/ на длъжност ......
1.Считано от 07.09.2010г мястото на рабата на служителя се променя
от офис.........
в офис........
2.Считано от 07.09.2010 ОМТВ се променя
от.........
на........ по високо поради работа на смени само втора и работа в събота и неделя с почивка през седмицата
3. В останалите клаузи по договора промени няма.
Служителката която аз замествам е била на работа на 07.09.2010 но на друга длъжност не на тази която аз ще я замествам и все още работи.
На 02-12-2010 ми съобщиха че титуляра ми се връща на работа и на мен трябва да ми прекратят ТД.
Спрени са ми правата за достъп до системата считано от 06.12.2010..Нямям работно място.
На 10.12.2010г.ми се обадиха да отида в Региона да си получа заповедта на 13.12.2010г понеделник
ВЪПРОСЪТ ми е:
Имат ли основание да ми прекратят ТД. По кой чл- от КТ. Имам ли право на обещетение и какво?
Какъв е срока за връчване на заповед за прекратяване на ТД?
Какви документи трябвя да получа?
Имам ли основателна причина да откажа да подпиша заповедта за прекратяване на ТД?
Какво е тълкуването на думата ТИТУЛЯР?
Благодаря Ви предварително!
От месец май 2006г рабатя на безсрочен трудов договор.По лични причини помолих работодателя да ме премести в друг град на същата длъжност.Преназначена бях с анекс към трудовия договр по чл.119 и във връзка с чл.68 ал.1 т3 от КТ за заместване на/посочено име и ЕГН/ на длъжност ......
1.Считано от 07.09.2010г мястото на рабата на служителя се променя
от офис.........
в офис........
2.Считано от 07.09.2010 ОМТВ се променя
от.........
на........ по високо поради работа на смени само втора и работа в събота и неделя с почивка през седмицата
3. В останалите клаузи по договора промени няма.
Служителката която аз замествам е била на работа на 07.09.2010 но на друга длъжност не на тази която аз ще я замествам и все още работи.
На 02-12-2010 ми съобщиха че титуляра ми се връща на работа и на мен трябва да ми прекратят ТД.
Спрени са ми правата за достъп до системата считано от 06.12.2010..Нямям работно място.
На 10.12.2010г.ми се обадиха да отида в Региона да си получа заповедта на 13.12.2010г понеделник
ВЪПРОСЪТ ми е:
Имат ли основание да ми прекратят ТД. По кой чл- от КТ. Имам ли право на обещетение и какво?
Какъв е срока за връчване на заповед за прекратяване на ТД?
Какви документи трябвя да получа?
Имам ли основателна причина да откажа да подпиша заповедта за прекратяване на ТД?
Какво е тълкуването на думата ТИТУЛЯР?
Благодаря Ви предварително!