Страница 1 от 1

нов казус

МнениеПубликувано на: 08 Апр 2009, 00:26
от snejanka77
здравейте. на вас разчитам при решението на следния казус:
Работя по основен трудов договор с работно време 4 часа на ден като секретарка.директорът ми предлага работа като библиотекарка за 2 часа на ден в същото предприятие.
В друго предприятие мога да започна работа за 4 часа на ден като инспектор.
Въпросите ми са следните :
1. Какви договори следва да слюча и на какво основание , за да мога да работя всички тези работи ?
2.Ще наруша ли закона , ако за 1 ден работя по всички правоотношения ?
3. Какви трудови права ще имам по всички тези договори ?

Re: нов казус

МнениеПубликувано на: 08 Апр 2009, 06:50
от ivan_lawyer
Максималният размер на трудовият ден е 8 часа, но може да се увеличи на 12 часа, ако се влезе в такъв цикъл (ритъм) - почивка между увеличените и следващите работни дни.

Конкретно - трябва да се запише точно в договорите, че има почивка между отделните дни.

Например - в първият договор сте секретарка до 12 часа (от 08-00 часа до 12-00).
Вторият договор е от 12-30 часа (примерно) до 14-30 часа.

Третият договор трябва да е от 15 до 21-00 часа.

В такъв случай трябва да имате поне по норматив минимална почивка - нека си прегледа Вашият шеф Кодекса на труда.

Възможно е да се наблъскат в един часови пояс договорите за секретарка и библиотека, пък така няма грешка.