Страница 1 от 1

чл.123 от КТ

МнениеПубликувано на: 13 Авг 2008, 16:44
от s_todorova
Здравейте!Моля за вашите коментари относно моя случай:
Преприятието в което работя наскоро смени собственика си(дейността се запази).
Според чл.123 ал.4 от Кт ) работодателят е длъжен да уведоми работниците и служителите или техните представители за:
1. предвижданата промяна и датата на извършването й;
2. причините за промяната;
3. възможните правни, икономически и социални последици от промяната за работниците и служителите;
4. предвижданите мерки по отношение на работниците и служителите, включително и за изпълнението на задълженията по ал. 3.
И това трябва да стане в срок най-малко 2 месеца преди настъпването на събитието.
Да обаче моят работодател не сметна ,че е необходимо да ни уведомява с което нарушава правото ни на информация.Мога ли да предявя някакви правни претенции към него въз основа на това ,и имали смисъл?
Предварително благодаря!

МнениеПубликувано на: 13 Авг 2008, 21:50
от doxa
Здравейте,
Почти не се прилага на практика това за което говорите. А дали можете да предявите някакви правни претенции към него въз основа на това? Само ако докажете че ви е навредил по някакъв начин
Успех!