Страница 1 от 1

Как да назнача служител на две длъжности?

МнениеПубликувано на: 24 Яну 2007, 18:35
от kavkaz_
Бих се радвала на разяснението ви, как да оформя трудов договор на служител, който ще заема две длъжности.

МнениеПубликувано на: 24 Яну 2007, 18:56
от portokal
Ами... или "сглобявате" от тях една, ако е възможно, зависи какви са задълженията за тях; или два трудови договора по няколко часа всеки. Как иначе...

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2007, 09:49
от kavkaz_
Да разбирам ли, че трябва да сключа един за 4 часа за едната длъжност и друг отново за 4 часа за втората длъжност. Значи не мога с един договор да го назнача на две длъжности.

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2007, 16:07
от fetisov
kavkaz_ написа:Да разбирам ли, че трябва да сключа един за 4 часа за едната длъжност и друг отново за 4 часа за втората длъжност. Значи не мога с един договор да го назнача на две длъжности.


Е, ако не можете "да сглобите" една длъжност от сега съществуващите две (както Ви е посъветвал колегата по-горе), няма как да стане с един трудов договор, защото за всяка от длъжностите ще е необходим отделен договор - все пак става въпрос за различни длъжности и различен характер на работата (доколкото схващам). В този смисъл може да използвате възможността за договор за допълнителен труд при същия работодател (т.нар. вътрешно съвместителство) - чл.110 от КТ, който работникът (при негово желание, разбира се) да сключи с Вас наред с основния си трудов договор. А дали разпределението между работното време по двата договора ще 4 : 4 часа, зависи ... Може да е и в друго съотношение, но тук най-важното все пак е да не се нарушава правото за междудневна и седмична почивка на работника или служителя - вж. чл.152 и 153 от КТ.

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2007, 16:31
от lidi07
Вариант - за едната длъжност е на основен трудов договор, за другата - на допълнителен. Аз съм била в това положение, но на две различни работни места.