- Дата и час: 01 Дек 2024, 06:06 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Как да назнача служител на две длъжности?
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
5 мнения
• Страница 1 от 1
Как да назнача служител на две длъжности?
Бих се радвала на разяснението ви, как да оформя трудов договор на служител, който ще заема две длъжности.
- kavkaz_
- Младши потребител
- Мнения: 51
- Регистриран на: 03 Яну 2006, 16:20
Ами... или "сглобявате" от тях една, ако е възможно, зависи какви са задълженията за тях; или два трудови договора по няколко часа всеки. Как иначе...
-
portokal - Старши потребител
- Мнения: 5520
- Регистриран на: 13 Яну 2005, 20:36
Да разбирам ли, че трябва да сключа един за 4 часа за едната длъжност и друг отново за 4 часа за втората длъжност. Значи не мога с един договор да го назнача на две длъжности.
- kavkaz_
- Младши потребител
- Мнения: 51
- Регистриран на: 03 Яну 2006, 16:20
kavkaz_ написа:Да разбирам ли, че трябва да сключа един за 4 часа за едната длъжност и друг отново за 4 часа за втората длъжност. Значи не мога с един договор да го назнача на две длъжности.
Е, ако не можете "да сглобите" една длъжност от сега съществуващите две (както Ви е посъветвал колегата по-горе), няма как да стане с един трудов договор, защото за всяка от длъжностите ще е необходим отделен договор - все пак става въпрос за различни длъжности и различен характер на работата (доколкото схващам). В този смисъл може да използвате възможността за договор за допълнителен труд при същия работодател (т.нар. вътрешно съвместителство) - чл.110 от КТ, който работникът (при негово желание, разбира се) да сключи с Вас наред с основния си трудов договор. А дали разпределението между работното време по двата договора ще 4 : 4 часа, зависи ... Може да е и в друго съотношение, но тук най-важното все пак е да не се нарушава правото за междудневна и седмична почивка на работника или служителя - вж. чл.152 и 153 от КТ.
- fetisov
- Потребител
- Мнения: 146
- Регистриран на: 31 Май 2006, 17:40
Вариант - за едната длъжност е на основен трудов договор, за другата - на допълнителен. Аз съм била в това положение, но на две различни работни места.
- lidi07
- Младши потребител
- Мнения: 84
- Регистриран на: 21 Яну 2007, 17:06
5 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта