здравейте. на вас разчитам при решението на следния казус:
Работя по основен трудов договор с работно време 4 часа на ден като секретарка.директорът ми предлага работа като библиотекарка за 2 часа на ден в същото предприятие.
В друго предприятие мога да започна работа за 4 часа на ден като инспектор.
Въпросите ми са следните :
1. Какви договори следва да слюча и на какво основание , за да мога да работя всички тези работи ?
2.Ще наруша ли закона , ако за 1 ден работя по всички правоотношения ?
3. Какви трудови права ще имам по всички тези договори ?
- Дата и час: 29 Ное 2024, 02:22 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
нов казус
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: нов казус
Максималният размер на трудовият ден е 8 часа, но може да се увеличи на 12 часа, ако се влезе в такъв цикъл (ритъм) - почивка между увеличените и следващите работни дни.
Конкретно - трябва да се запише точно в договорите, че има почивка между отделните дни.
Например - в първият договор сте секретарка до 12 часа (от 08-00 часа до 12-00).
Вторият договор е от 12-30 часа (примерно) до 14-30 часа.
Третият договор трябва да е от 15 до 21-00 часа.
В такъв случай трябва да имате поне по норматив минимална почивка - нека си прегледа Вашият шеф Кодекса на труда.
Възможно е да се наблъскат в един часови пояс договорите за секретарка и библиотека, пък така няма грешка.
Конкретно - трябва да се запише точно в договорите, че има почивка между отделните дни.
Например - в първият договор сте секретарка до 12 часа (от 08-00 часа до 12-00).
Вторият договор е от 12-30 часа (примерно) до 14-30 часа.
Третият договор трябва да е от 15 до 21-00 часа.
В такъв случай трябва да имате поне по норматив минимална почивка - нека си прегледа Вашият шеф Кодекса на труда.
Възможно е да се наблъскат в един часови пояс договорите за секретарка и библиотека, пък така няма грешка.
- ivan_lawyer
- Старши потребител
- Мнения: 5364
- Регистриран на: 25 Мар 2008, 17:46
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 38 госта